خدمات و سرویس گیربکس صنعتی در تهران

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.


گیربکس های صنعتی در قسمت ورودی و خروجی دارای شفت بوده و جهت نصب به الکتروموتور و تجهیز باید روی شاسی نصب شوند. هنگام نصب گیربکس های صنعتی باید به الاین بودن گیربکس توجه نمود، به طوری که در گیربکس های صنعتی برای نصب پولی و تسمه و یا چرخ و زنجیر و یا کوپلینگ باید محورهای شفت کاملا موازی و با فاصله مناسب قرار بگیرند، همچنین بعد از نصب باید غلظت و میزان روغن گیربکس بررسی شده شده و دمای گیربکس هنگام کار کنترل شود.

در مقوله آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی، این قطعات به عنوان وسایل یا قطعاتی برای تبدیل انرژی و انتقال قدرت معرفی می‌شوند. در این قطعات، انتقال توان مکانیکی از منبع تولیدکننده (موتور) به مصرف کننده (دستگاه) اتفاق می‌افتد. به این ترتیب، سرعت و گشتاور مورد نیاز منبع مصرف کننده تأمین می‌شود. جهت کارکرد مفید این قطعات در دستگاه‌های صنعتی باید به گشتاور مورد نیاز دستگاه توجه شود .

 گیربکس‌ها را می‌توان قطعاتی برای هماهنگ کردن سرعت و گشتاور بین دو منبع موتور و دستگاه مورد نظر تعریف کرد. انتقال نیرو در گیربکس‌های صنعتی از طریق شفت انجام می‌شود. توان تولید شده در موتور باید در شفت ورودی گیربکس‌ها به صورت گشتاور منتقل شود. توان مورد نیاز گیربکس‌های صنعتی را  با است.فاده از دستگاه‌های مختلفی می‌توان تولید کرد. ا‌لکتروموتورها، موتورهای گاز سوز، بنزینی و دیزلی، انواع توربین‌ها (گازی، بادی، آبی) و منابع تولید نیروی خورشیدی از جمله این دستگاه‌ها هستند. اجزای تشکیل دهنده گیربکس‌ها عبارتند از:



( خدمات و سرویس ) های دیگر