فروش گیربکس صنعتی در تهران

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


گروه شرکت‌های رستاپاد با هدف پاسخ­گویی به نیاز روز افزون صنعت کشور به ارائه‌ ی راه‌ حل­‌ های نوین و مطابق با است.اندارد های جهانی، اقدام به هم‌آوری مجموعه‌ ­ای از شرکت­‌ های با توان فنی و مالی بالا در قالب کنسرسیوم و جذب متخصصان کارآمد و صاحب نظر نموده و توانسته است. نقش خود را در اجرای پروژه­ های صنعتی به نحو مطلوب و با کیفیت متمایز ایفا نماید.

از دیگر مقوله‌های مهم در حوزه آشنایی با گیربکس ‌های صنعتی، بررسی انواع آن است.. با توجه به نوع دستگاه و انتظارات تعریف شده از این قطعه، انواع مختلفی از گیربکس‌های صنعتی معرفی می‌شوند. بنابراین، بهتر است. تا پیش از هر چیز با انواع گیربکس صنعتی آشنایی پیدا کرد.

آوکمن یک برند چینی تولیدکننده انواع گیربکس، موتور و قطعات جانبی است.. آوکمن از معتبرترین برندهای گیربکس‌های صنعتی با رعایت است.انداردهای جهانی محسوب می‌شود. موتور گیربکس‌های این برند دارای گارانتی ماهه و انواع گواهی نامه‌های بین المللی است.. از ویژگی‌های فنی این قطعه می‌توان به گشتاور تولیدی - نیوتن متر و قدرت -. کیلو وات آن اشاره کرد.



( فروش ) های دیگر