فروش گیربکس صنعتی در دیزین

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسیر شمیرانات به تهران نزدیک‌تر است.. رسیدن به پیست اسکی دیزین از این مسیر حدود یک ساعت و دقیقه طول می‌کشد و کیلومتر است.. ابتدا باید از بزرگراه شهید باقری وارد وارد اتوبان شهید بابایی شوید. در ادامه با توجه به تابلوهای راهنما از خروجی اتوبان شهید بابایی وارد جاده لشکرک شوید و ادامه مسیر را تا پیست اسکی دیزین بپیمایید.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اسکی کردن برای افراد حرفه‌ای، اسکی در ارتفاعات بسیار بلند و انجام‌دادن حرکات نمایشی است.. باید این مژده را بدهیم که این امکان نیز در پیست دیزین، وجود دارد. پیست اسنو پارک که در بالای رستوران چمن قرار گرفته است.، بهترین جا برای اسکی‌بازان حرفه‌ای است. که به این رویای خود برسند. این پیست، فقط مخصوص افراد حرفه‌ای است. و برای رسیدن به آن باید از تله‌سیژ دره است.فاده کنید.

به‌دلیل تکمیل بودن امکانات تفریحی و رفاهی در پیست اسکی دیزین، این مجموعه به دهکده دیزین معروف شده است.. وجود پیست با طول و ارتفاع‌های مختلف برای افراد با توانایی‌ها و مهارت‌های متفاوت این مجموعه را منحصربه‌فرد کرده است..


برای خرید موتورگیربکس صنعتی نیز می توانید از طریق همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا به صورت حضوری از فروشگاه به آدرس خیابان سعدی جنوبی، جنب بانک کارآفرین، مجتمع تجاری اداری سعدی، طبقه زیر همکف پلاک / مراجعه نمایید.

در هنگام انتخاب گیربکس صنعتی باید به این نکته توجه نمود که شرایط محیطی که گیربکس صنعتی در آن قرار میگیرد چگونه است. از نظر دما، رطوبت هوا، سرمای زیاد یا گرمای زیاد و&#; همچنین باید به نوع توان مورد نیاز و مقدار گشتاور مورد نیاز نیز دقت نمود تا انتخاب گیربکس از هر جهت مناسبی را داشته باشند.

 گیربکس‌ها را می‌توان قطعاتی برای هماهنگ کردن سرعت و گشتاور بین دو منبع موتور و دستگاه مورد نظر تعریف کرد. انتقال نیرو در گیربکس‌های صنعتی از طریق شفت انجام می‌شود. توان تولید شده در موتور باید در شفت ورودی گیربکس‌ها به صورت گشتاور منتقل شود. توان مورد نیاز گیربکس‌های صنعتی را  با است.فاده از دستگاه‌های مختلفی می‌توان تولید کرد. ا‌لکتروموتورها، موتورهای گاز سوز، بنزینی و دیزلی، انواع توربین‌ها (گازی، بادی، آبی) و منابع تولید نیروی خورشیدی از جمله این دستگاه‌ها هستند. اجزای تشکیل دهنده گیربکس‌ها عبارتند از:



( فروش ) های دیگر