خدمات و سرویس گیربکس صنعتی در شمال تهران

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و اما بعد از نیاوران نوبت به فرمانیه می‌رسد تا به عنوان یکی از معروف ترین محله های شمال تهران معرفی شود! محله فرمانیه تهران کلکسیونی از برج ها و ساختمان های مدرن در پایتخت است.، تعداد زیادی از پنت هوس‌های تهران را در دل خود جای داده و با این حساب می‌توان آن را یکی از مدرن‌ترین محله‌های قدیمی تهران به حساب آورد. به همین دلیل در این نزدیکی ها مرکز گردشگری-تاریخی خاصی به چشم نمی‌خورد. برخلاف محله نیاوران که سعی کرده در عین مدرن بودن نشانه‌هایی از تهران قدیم را در دل خود جای دهد، محله فرمانیه خالی از هر نشانه قدیمی است..

محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.

محله های شمال تهران مساحت بسیار سیعی از منطقه پایتخت را تشکیل داده اند. همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، منطقه تهران دارای مساحت بسیار زیادی بوده و در نتیجه، محله های بسیار زیادی را در درون خود قرار داده است.. از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله برق آلستوم، گیشا، مرزداران، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک مخابرات، شهرک غرب، صادقیه، شهر آرا، طرشت، فرحزاد، تهران ویلا، ستارخان، همایون شهر، اشاره کرد. 


صنایع مختلف از انواع مختلف گیربکس درخواست می کنند. این گیربکس های صنعتی از مواد مختلفی با کیفیت مختلف و دارای ضوابط مختلف عملکردی ساخته شده اند که بر روی عملکرد ماشین آلات متصل به آن ها تاثیر می گذارد. گیربکس های حلزونی، گیربکس های مارپیچ ، گیربکس های شفت مستقیم، گیربکس های دنده ای، گیربکس های خورشیدی برخی از گیربکس های است.اندارد هستند که در صنایع مورد است.فاده قرار می گیرند.

ناگفته نماند که با برای دریافت مشاوره رایگان نیز می توانید با کارشناسان واحد فروش آرشا صنعت تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است. که تمامی سفارشات شما به صورت کاملا رایگان و توسط اداره پست کشور به آدرس دلخواه شما ارسال خواهند شد.

شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد به عنوان نماینده انحصاری این شرکت در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت پیشرفته ترین گیربکس‌های صنعتی در اندازه و ظرفیت‌های مختلف را طراحی و اجرا می‌کند. کارشناسان این مجموعه با ارائه مشاوره‌های فنی شما را در انتخاب کارامدترین محصول مورد نیازتان همراهی می‌کنند. در رستاپاد خدمات پس از فروش و خدمات بازرسی محصول در حین ساخت و پس از آن ارائه می‌شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر