فروش گیربکس صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


انواع کاربرد گیربکس صنعتی یکی از روش‌های نامگذاری این قطعه پرکاربرد است.. به عبارت دیگر، با توجه به نوع کاربرد گیربکس‌های صنعتی در صنایع مختلف، آنها را گروه بندی می‌کنند. بر این اساس انواع آنها را می‌توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

در صنعت تولید سیمان از گیربکس‌های بسیار قوی است.فاده می‌شود که گشتاور زیادی را تحمل می‌کنند. از این رو آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی با ویژگی کارایی بالا در این صنعت ضرورت دارد. با توجه به اندازه و قدرت بسیار بالای موتورهای مورد است.فاده در این صنعت، گیربکس‌های هلیکال و شافت مستقیم انواع مفیدی در صنعت سیمان به شمار می‌آیند. با است.فاده از این نوع گیربکس‌ها می‌توان از گشتاور تولیدشده در موتور بهترین خروجی را دریافت کرد.

گیربکس‌های خورشیدی در زمره پرمصرف ترین انواع این قطعات صنعتی به شمار می‌آیند. از مزایای این نوع گیربکس می‌توان به قابلیت کاربری آنها در دورها و توان‌های بالا اشاره کرد. راندمان، توان و دقت بالا، است.حکام و دوام مناسب گیربکس‌های خورشیدی از دیگر مزایای این گروه محسوب می‌شود. با است.فاده از این نوع گیربکس‌ها در دستگاه‌هاسی صنعتی، عمر مفید آنها افزایش می‌یابد.



( فروش ) های دیگر