خدمات و سرویس گیربکس صنعتی در شهر ری

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


گروه شرکت‌های رستاپاد با هدف پاسخ­گویی به نیاز روز افزون صنعت کشور به ارائه‌ ی راه‌ حل­‌ های نوین و مطابق با است.اندارد های جهانی، اقدام به هم‌آوری مجموعه‌ ­ای از شرکت­‌ های با توان فنی و مالی بالا در قالب کنسرسیوم و جذب متخصصان کارآمد و صاحب نظر نموده و توانسته است. نقش خود را در اجرای پروژه­ های صنعتی به نحو مطلوب و با کیفیت متمایز ایفا نماید.

انتخاب گیربکس صنعتی مرغوب و کارآمد کار چندان آسانی نیست و به دانش، مهارت فنی بالا و تسلط کافی بر ماشین آلات صنعتی-الکتریکی نیازمند است.. شرکت الوند صنعت جاوید البرز به عنوان معتبرترین مرکز خرید، فروش و تعمیرات انواع الکتروموتور بهترین و باکیفیت ترین گیربکس های صنعتی سبک و سنگین را عرضه می نماید.

این نوع گیربکس‌ها به دلیل است.فاده از یک چرخ دنده حلزونی با قطر زیاد به این عنوان نامگذاری شده اند. حرکت دورانی بخش حلزونی به عنوان عامل محرک یک چرخ دنده دیگر یا سایر قطعات محرک عمل می‌کند. عمده کاربرد این گیربکس‌ها در صنایع سنگینی چون مواد شیمیایی، مواد معدنی و تولید کود تعریف می‌شود. با توجه به نسبت تبدیل متفاوت این گروه، لازم است. تا انتخاب و خرید آنها با توجه به نیاز دستگاه انجام شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر