خدمات و سرویس گیربکس صنعتی در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مرکز تخصصی طراحی سایت در شهرستان شهریار و غرب است.ان تهران پاسیاد وب است.فاده از جدیدترین متد طراحی سایت ، طراحی با در نظر گرفتن کلیه قوانین جدید سئو و بهینه سازی وب سایت.... طراحی با طعم صداقت همین الان تماس بگیرید و از دقیقه مشاوره رایگان ما است.فاد...

بدلیل قطع پیام رسان واتساپ تصاویر و درخواست خود را روی ایمیل bestart@gmail.com     ارسال کنید و با پیامک اطلاع دهید . ویا میتوانید از بخش کامنت ها پیام بگذارید . پیام رسان های سروش ,  بله , ایتا ، واتساپ ، تلگرام   در دسترس است. .

در همین راستا نشست‌هایی بین نمایندگان صاحبان صنایع در این شهرک ها با نمایندگان است.انداری و مهندس محسن نوری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی است.ان تهران برگزار شده که امید می رود به تحقق رویای ساله صنعتگران فعال در مناطق صنعتی شرق است.ان تهران منجر شود.


شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد به عنوان نماینده انحصاری این شرکت در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت پیشرفته ترین گیربکس‌های صنعتی در اندازه و ظرفیت‌های مختلف را طراحی و اجرا می‌کند. کارشناسان این مجموعه با ارائه مشاوره‌های فنی شما را در انتخاب کارامدترین محصول مورد نیازتان همراهی می‌کنند. در رستاپاد خدمات پس از فروش و خدمات بازرسی محصول در حین ساخت و پس از آن ارائه می‌شود.

در صنعت تولید فولاد ویژگی‌های مهمی چون قدرت و ظرفیت و دقت بالای گیربکس‌ها مهم تلقی می‌شوند. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، گیربکس‌های خورشیدی و پینیون انواع مفید این قطعات برای صنعت فولادسازی معرفی می‌شوند. با کاربری این نوع گیربکس‌ها می‌توان عملکردی پایدار و حرکتی نرم را ایجاد کرد.

نظر به پیشرفت روز افزون صنایع و تکنولوژی و ضرورت است.فاده از تجهیزات مدرن و کارامد جهت ارتقاء صنعت،نیاز به پمپ های صنعتی، الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز،انواع گیربکس،تجهیزات شبکه و مخابراتی و تجهیزات برقی جهت است.فاده در صنایع نفتی، پتروشمی، دارویی، شیمیایی، مخابراتی ، معدنی و فلزات بیش از پیش احساس می گردد. صنعت پلاس با تکیه بر دانش و تجربه انتخابی مناسب جهت تامین ، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش تجهیزات مورد نظر می باشد



( خدمات و سرویس ) های دیگر