خدمات و سرویس گیربکس صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.


در زمینه آشنایی با گیربکس ‌های صنعتی، نوع هلیکال برای بسیاری از صنعتگران بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود. در گیربکس‌های هلیکال، چرخ دنده‌ها به صورت مارپیچی قرار گرفته اند. نحوه کار گیربکس صنعتی هلیکال افزایش گشتاور در قسمت خروجی با افزایش دور است.. سایز کوچک، توان مصرفی پایین، حجم اندک و آلودگی صوتی پایین از جمله ویژگی‌های مثبت گیربکس‌های هلیکال است.. علاوه بر این، عمر مفید این گروه از گیربکس‌ها، به دلیل ساییده شدن اندک چرخ دنده‌ها، در رتبه بالایی قرار می‌گیرد. گیربکس‌ هلیکال را می‌توان در زاویه ای خاص فیکس کرد. به طوری که حرکت دندانه‌های آن به صورت یکنواخت و در جهتی ثابت ممکن باشد. این حرکت یکنواخت برای یک پریود زمانی مشخص قابل تکرار است.. موارد کاربرد این گروه از گیربکس‌ها عبارت است. از:

برای خرید یک قطعه صنعتی لازم است. تا درباره اجزای مختلف آن قطعه و عملکرد هر یک اطلاعات کافی داشت. این موضوع در مورد خرید گیربکس‌های صنعتی نیز می‌تواند مفید باشد. بنابراین، بهتر است. تا ضمن آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی درباره اجزا و اصطلاحات فنی این قطعه دانش کافی داشت.

انتخاب گیربکس صنعتی مرغوب و کارآمد کار چندان آسانی نیست و به دانش، مهارت فنی بالا و تسلط کافی بر ماشین آلات صنعتی-الکتریکی نیازمند است.. شرکت الوند صنعت جاوید البرز به عنوان معتبرترین مرکز خرید، فروش و تعمیرات انواع الکتروموتور بهترین و باکیفیت ترین گیربکس های صنعتی سبک و سنگین را عرضه می نماید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر