فروش گیربکس صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


بزرگترین و سنگین ترین نوع گیربکس مورد است.فاده در صنعت که با بهره گیری از چرخدنده های هلیکالی قدرت تحمل فشار و انتقال نیرو گشتاور بسیار بالایی را دارد. این نوع گیربکس در صنایعی که نیاز به گشتاور بسیار بالا همچون فولاد و یا صنایعی که از روش اکستروژن است.فاده می کند و نیاز به گیربکسی برای تحمل بار شعاعی و محوری در لحظه را دارند مناسب است.. شما می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر و سفارش این محصول با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید.

این سری از گیربکس ها دارای چرخ دنده های هلیکالی هستند که بر اساس دور خروجی دارای چند است.یج و کاهش دور می باشند. در هر است.یج دور خروجی با یک نسبت مشخص کاهش پیدا می کند و به است.یج بعدی برای کاهش دور انتقال می یابد. گیربکس های صنعتی دارای مکانیزم ساده ای بوده و با توجه به ابعاد چرخ دنده ها دارای ابعاد مختلفی هستند و بر این اساس دارای تیپ های متفاوت با توان ورودی، دور و گشتاور خروجی مختلفی می باشند.

گیربکس صنعتی در انواع صنایع اعم از غذایی، دارویی، شیمیایی، مس، فولاد، نفت و گاز و به طور کلی پتروشیمی، سنگ و کاشی و یا سرامیک و همچنین در موارد صنعتی کوچکتر مانند بالابر ها یا آسانسورها، اهرم های کمک کننده، جرثقیل ها، قرقره های حمل اجسام، و یا چرخ دنده های بزرگ صنعتی، توربین های بزرگ و &#;. کاربرد دارد.



( فروش ) های دیگر