فروش گیربکس صنعتی در شهرک صنعتی پیشوا

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


نسبت تبدیل، کمیتی است. که با توجه به دو ویژگی دور ورودی و خروجی گیربکس تعیین می‌شود. این کمیت از دو طریق قابل محاسبه است.. در روش اول، نسبت تبدیل از طریق شمارش تعداد دندانه‌های چرخ دنده ورودی و خروجی محاسبه می‌شود. برای محاسبه این کمیت باید تعداد دندادنه‌های خروجی گیربکس را به تعداد دندانه‌های ورودی آن تقسیم کرد.

در مقوله آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی، این قطعات به عنوان وسایل یا قطعاتی برای تبدیل انرژی و انتقال قدرت معرفی می‌شوند. در این قطعات، انتقال توان مکانیکی از منبع تولیدکننده (موتور) به مصرف کننده (دستگاه) اتفاق می‌افتد. به این ترتیب، سرعت و گشتاور مورد نیاز منبع مصرف کننده تأمین می‌شود. جهت کارکرد مفید این قطعات در دستگاه‌های صنعتی باید به گشتاور مورد نیاز دستگاه توجه شود .

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، گیربکس‌های صنعتی با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌توانند در صنایع مختلفی است.فاده شوند. معمولاً است.فاده از برخی انواع گیربکس در برخی صنایع بیشتر است.. برای مثال، گیربکس هلیکال که از راندمان و قدرت بسیار بالایی برخوردار است.، معمولاً در صنایعی مانند سیمان و تولید شکر به کار می‌رود. است.فاده از گیربکس‌های شافت دار به دلیل حذف نیاز به فضای زیاد برای نصب، در میکسرهای کوچک و فضاهای کم بسیار رایج است.. گیربکس هلیکال یا شافت مستقیم در این دسته قرار می‌گیرد و است.فاده از آن در همزن‌های بتن و میکسرهای کوچک رایج است.. البته است.فاده از گیربکس هلیکال در کاربردهای کم‌توانی مانند نوار نقاله‌ها، خنک‌کننده‌ها و اکسترودرها نیز دیده می‌شود.



( فروش ) های دیگر