فروش گیربکس صنعتی در شهرک صنعتی چرمشهر

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


در زمینه آشنایی با گیربکس ‌های صنعتی، نوع هلیکال برای بسیاری از صنعتگران بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود. در گیربکس‌های هلیکال، چرخ دنده‌ها به صورت مارپیچی قرار گرفته اند. نحوه کار گیربکس صنعتی هلیکال افزایش گشتاور در قسمت خروجی با افزایش دور است.. سایز کوچک، توان مصرفی پایین، حجم اندک و آلودگی صوتی پایین از جمله ویژگی‌های مثبت گیربکس‌های هلیکال است.. علاوه بر این، عمر مفید این گروه از گیربکس‌ها، به دلیل ساییده شدن اندک چرخ دنده‌ها، در رتبه بالایی قرار می‌گیرد. گیربکس‌ هلیکال را می‌توان در زاویه ای خاص فیکس کرد. به طوری که حرکت دندانه‌های آن به صورت یکنواخت و در جهتی ثابت ممکن باشد. این حرکت یکنواخت برای یک پریود زمانی مشخص قابل تکرار است.. موارد کاربرد این گروه از گیربکس‌ها عبارت است. از:

یکی از مهمترین و پرکاربردترین محصولاتی که در صنعت است.فاده می شود گیربکس است.. گیربکس صنعتی یک سیستم انتقال و افزایش قدرت است. که دور و سرعت موتور را کم کرده و آن را تبدیل به قدرت یا گشتاور خروجی می کند. گیربکس صنعتی واسطه ی بین موتور و مصرف کننده است. که وظیفه توزیع و انتقال نیرو از منبع تولید نیرو  به مصرف کننده نیرو را  بر عهده دارد.

در صنعت تولید سیمان از گیربکس‌های بسیار قوی است.فاده می‌شود که گشتاور زیادی را تحمل می‌کنند. از این رو آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی با ویژگی کارایی بالا در این صنعت ضرورت دارد. با توجه به اندازه و قدرت بسیار بالای موتورهای مورد است.فاده در این صنعت، گیربکس‌های هلیکال و شافت مستقیم انواع مفیدی در صنعت سیمان به شمار می‌آیند. با است.فاده از این نوع گیربکس‌ها می‌توان از گشتاور تولیدشده در موتور بهترین خروجی را دریافت کرد.



( فروش ) های دیگر