خدمات و سرویس گیربکس صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


آوکمن یک برند چینی تولیدکننده انواع گیربکس، موتور و قطعات جانبی است.. آوکمن از معتبرترین برندهای گیربکس‌های صنعتی با رعایت است.انداردهای جهانی محسوب می‌شود. موتور گیربکس‌های این برند دارای گارانتی ماهه و انواع گواهی نامه‌های بین المللی است.. از ویژگی‌های فنی این قطعه می‌توان به گشتاور تولیدی - نیوتن متر و قدرت -. کیلو وات آن اشاره کرد.

در مقوله آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی، این قطعات به عنوان وسایل یا قطعاتی برای تبدیل انرژی و انتقال قدرت معرفی می‌شوند. در این قطعات، انتقال توان مکانیکی از منبع تولیدکننده (موتور) به مصرف کننده (دستگاه) اتفاق می‌افتد. به این ترتیب، سرعت و گشتاور مورد نیاز منبع مصرف کننده تأمین می‌شود. جهت کارکرد مفید این قطعات در دستگاه‌های صنعتی باید به گشتاور مورد نیاز دستگاه توجه شود .

انواع کاربرد گیربکس صنعتی یکی از روش‌های نامگذاری این قطعه پرکاربرد است.. به عبارت دیگر، با توجه به نوع کاربرد گیربکس‌های صنعتی در صنایع مختلف، آنها را گروه بندی می‌کنند. بر این اساس انواع آنها را می‌توان به صورت زیر دسته بندی کرد:



( خدمات و سرویس ) های دیگر