خدمات و سرویس گیربکس صنعتی در لواسان

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مورد وجه تسمیه ناران چنین می‌توان گفت که در باور بومیان شهر لواسان، در ادوار باستان دو آتشکده زرتشتی در این محل قرار داشته است. که عده‌ای از سادات هاشمی پس از مهاجرت و فرار به لواسان در دوره ظلم و ستم خلفای جور عباسی و دعوت مردم این دیار به دین اسلام و مذهب تشیع نام این محل را به لفظ عربی که زبان مادری‌شان بوده ناران به معنای دو آتش یا دو آتشگاه نهاده‌اند.

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.

در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..


انواع کاربرد گیربکس صنعتی یکی از روش‌های نامگذاری این قطعه پرکاربرد است.. به عبارت دیگر، با توجه به نوع کاربرد گیربکس‌های صنعتی در صنایع مختلف، آنها را گروه بندی می‌کنند. بر این اساس انواع آنها را می‌توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد به عنوان نماینده انحصاری این شرکت در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت پیشرفته ترین گیربکس‌های صنعتی در اندازه و ظرفیت‌های مختلف را طراحی و اجرا می‌کند. کارشناسان این مجموعه با ارائه مشاوره‌های فنی شما را در انتخاب کارامدترین محصول مورد نیازتان همراهی می‌کنند. در رستاپاد خدمات پس از فروش و خدمات بازرسی محصول در حین ساخت و پس از آن ارائه می‌شود.

نسبت تبدیل، کمیتی است. که با توجه به دو ویژگی دور ورودی و خروجی گیربکس تعیین می‌شود. این کمیت از دو طریق قابل محاسبه است.. در روش اول، نسبت تبدیل از طریق شمارش تعداد دندانه‌های چرخ دنده ورودی و خروجی محاسبه می‌شود. برای محاسبه این کمیت باید تعداد دندادنه‌های خروجی گیربکس را به تعداد دندانه‌های ورودی آن تقسیم کرد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر