فروش گیربکس صنعتی در لواسان

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.

لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.

یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.


گیربکس‌های خورشیدی در زمره پرمصرف ترین انواع این قطعات صنعتی به شمار می‌آیند. از مزایای این نوع گیربکس می‌توان به قابلیت کاربری آنها در دورها و توان‌های بالا اشاره کرد. راندمان، توان و دقت بالا، است.حکام و دوام مناسب گیربکس‌های خورشیدی از دیگر مزایای این گروه محسوب می‌شود. با است.فاده از این نوع گیربکس‌ها در دستگاه‌هاسی صنعتی، عمر مفید آنها افزایش می‌یابد.

آوکمن یک برند چینی تولیدکننده انواع گیربکس، موتور و قطعات جانبی است.. آوکمن از معتبرترین برندهای گیربکس‌های صنعتی با رعایت است.انداردهای جهانی محسوب می‌شود. موتور گیربکس‌های این برند دارای گارانتی ماهه و انواع گواهی نامه‌های بین المللی است.. از ویژگی‌های فنی این قطعه می‌توان به گشتاور تولیدی - نیوتن متر و قدرت -. کیلو وات آن اشاره کرد.

در صنعت تولید سیمان از گیربکس‌های بسیار قوی است.فاده می‌شود که گشتاور زیادی را تحمل می‌کنند. از این رو آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی با ویژگی کارایی بالا در این صنعت ضرورت دارد. با توجه به اندازه و قدرت بسیار بالای موتورهای مورد است.فاده در این صنعت، گیربکس‌های هلیکال و شافت مستقیم انواع مفیدی در صنعت سیمان به شمار می‌آیند. با است.فاده از این نوع گیربکس‌ها می‌توان از گشتاور تولیدشده در موتور بهترین خروجی را دریافت کرد.



( فروش ) های دیگر