خدمات و سرویس گیربکس صنعتی در ناحیه صنعتی بیجین ری

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


گروه شرکت‌های رستاپاد با هدف پاسخ­گویی به نیاز روز افزون صنعت کشور به ارائه‌ ی راه‌ حل­‌ های نوین و مطابق با است.اندارد های جهانی، اقدام به هم‌آوری مجموعه‌ ­ای از شرکت­‌ های با توان فنی و مالی بالا در قالب کنسرسیوم و جذب متخصصان کارآمد و صاحب نظر نموده و توانسته است. نقش خود را در اجرای پروژه­ های صنعتی به نحو مطلوب و با کیفیت متمایز ایفا نماید.

به این ترتیب برای دستیابی به سرعت و قدرت مورد نظر، به گیربس نیاز است.. این دستگاه ها با توجه به نوع ظرفیت، توان و شکل ظاهری و نوع قرارگیری چرخ دنده ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که بزرگترین و سنگین ترین مدل آنها، گیربکس صنعتی می باشد.

شافت ورودی، شافت خروجی و نسبت تبدیل کل گیربکس از جمله آیتم‌های قابل توجه در ارتباط با این قطعه صنعتی هستند. شافت ورودی بخشی از گیربکس‌های صنعتی است. که عملکرد آن به ورود نیرو از موتور به محفظه چرخ دنده‌ها مربوط می‌شود. شافت خروجی نیز بخشی است. که در انتقال قدرت نقش دارد. این شافت در مقایسه با شافت ورودی سرعت چرخش کمتری دارد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر