خدمات و سرویس گیربکس صنعتی در پردیس

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


شافت ورودی، شافت خروجی و نسبت تبدیل کل گیربکس از جمله آیتم‌های قابل توجه در ارتباط با این قطعه صنعتی هستند. شافت ورودی بخشی از گیربکس‌های صنعتی است. که عملکرد آن به ورود نیرو از موتور به محفظه چرخ دنده‌ها مربوط می‌شود. شافت خروجی نیز بخشی است. که در انتقال قدرت نقش دارد. این شافت در مقایسه با شافت ورودی سرعت چرخش کمتری دارد.

شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد به عنوان نماینده انحصاری این شرکت در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت پیشرفته ترین گیربکس‌های صنعتی در اندازه و ظرفیت‌های مختلف را طراحی و اجرا می‌کند. کارشناسان این مجموعه با ارائه مشاوره‌های فنی شما را در انتخاب کارامدترین محصول مورد نیازتان همراهی می‌کنند. در رستاپاد خدمات پس از فروش و خدمات بازرسی محصول در حین ساخت و پس از آن ارائه می‌شود.

گیربکس های کاهنده وظیفه ی افزایش قدرت و گشتاور را دارند و سرعت را کاهش می دهند. آنها بین محرک و متحرک قرار گرفته و و در اشکال و مدل های مختلفی تولید می شوند. است.فاده از این گیربکس ها میزان گشتاور را افزایش داده و به همان میزان از سرعت می کاهند. ( رابطه معکوس دارند )



( خدمات و سرویس ) های دیگر