خدمات و سرویس گیربکس صنعتی در چهاردانگه

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


در زمینه آشنایی با گیربکس ‌های صنعتی، نوع هلیکال برای بسیاری از صنعتگران بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود. در گیربکس‌های هلیکال، چرخ دنده‌ها به صورت مارپیچی قرار گرفته اند. نحوه کار گیربکس صنعتی هلیکال افزایش گشتاور در قسمت خروجی با افزایش دور است.. سایز کوچک، توان مصرفی پایین، حجم اندک و آلودگی صوتی پایین از جمله ویژگی‌های مثبت گیربکس‌های هلیکال است.. علاوه بر این، عمر مفید این گروه از گیربکس‌ها، به دلیل ساییده شدن اندک چرخ دنده‌ها، در رتبه بالایی قرار می‌گیرد. گیربکس‌ هلیکال را می‌توان در زاویه ای خاص فیکس کرد. به طوری که حرکت دندانه‌های آن به صورت یکنواخت و در جهتی ثابت ممکن باشد. این حرکت یکنواخت برای یک پریود زمانی مشخص قابل تکرار است.. موارد کاربرد این گروه از گیربکس‌ها عبارت است. از:

آوکمن یک برند چینی تولیدکننده انواع گیربکس، موتور و قطعات جانبی است.. آوکمن از معتبرترین برندهای گیربکس‌های صنعتی با رعایت است.انداردهای جهانی محسوب می‌شود. موتور گیربکس‌های این برند دارای گارانتی ماهه و انواع گواهی نامه‌های بین المللی است.. از ویژگی‌های فنی این قطعه می‌توان به گشتاور تولیدی - نیوتن متر و قدرت -. کیلو وات آن اشاره کرد.

در صنعت تولید سیمان از گیربکس‌های بسیار قوی است.فاده می‌شود که گشتاور زیادی را تحمل می‌کنند. از این رو آشنایی با گیربکس‌ های صنعتی با ویژگی کارایی بالا در این صنعت ضرورت دارد. با توجه به اندازه و قدرت بسیار بالای موتورهای مورد است.فاده در این صنعت، گیربکس‌های هلیکال و شافت مستقیم انواع مفیدی در صنعت سیمان به شمار می‌آیند. با است.فاده از این نوع گیربکس‌ها می‌توان از گشتاور تولیدشده در موتور بهترین خروجی را دریافت کرد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر