خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در اسلامشهر

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.


یکی از مهم‌ترین کاربرد سردخانه‌های صنعتی حفاظت از محصولاتی است. که در دمای بالا فاسد می‌شوند و تازگی و کیفیتشان را از دست می‌دهند. مثلاً میوه‌ها در هوای گرم آسیب می‌بینند؛ بنابراین باید آن‌ها را در سردخانه نگهداری کرد.

کانکس های سردخانه در دو نوع ثابت و متحرک ساخته میشوند بنابر دلایلی نوع متحرک آن طرفداران بیشتری دارند کانکس سردخانه معمولا برای نگهداری محصولات سردخانه ای زیر صفر و بالای صفر مورد است.فاده قرار میگیرند و این محصولات قبل از ورود به کانکس سردخانه در اتاق های پیش سردکردن سردخانه های ثابت به دمای نگهداری می رسند و سپس این محصولات وارد کانکس سردخانه و در آن نگهداری می شوند. در این سردخانه ها به جای است.فاده از دیوارهای اتاق ، از کانتینر و یا سازه های فلزی است.فاده می شود .

اواپراتور، یک مبدل حرارتی است. که در یک سمت آن مبرد دوفازی با دمای پایین و در سمت دیگر آن هوای داخل سردخانه قرار دارد. برای تبادل کارآمد حرارت بین هوا و مبرد، مبرد در داخل لوله های پره دار قرار گرفته و هوای داخل اتاق توسط یک یا چند فن روی این پره ها به حرکت در می آید. پس از اینکه مبرد سرمای خود را به هوا انتقال داد، به بخش خارجی باز می گردد تا دوباره پس از طی چندین فرایند، خنک شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر