فروش یخساز و سردخانه صنعتی در تهران

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


استان تهران با بیش از میلیون نفر جمعیت، ٫۵ درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است. از این میزان، ٬۵٬ نفر در مناطق شهری و ٬٬ نفر در مناطق روستاییِ آن ساکن هستند. ٫ درصد از جمعیت شهری است.ان تهران در شهر تهران و مابقی در شهر دیگر است.ان ساکنند. رشد جمعیت شهر تهران ٫ درصد است. که در مقایسه با دههٔ قبل اندکی افزایش یافته‌است. در میان شهرهای است.ان تهران، شهریار با ٫۸ درصد رشد سالیانه، در مقام نخست رشد قرار دارد و ملارد با درصد، پاکدشت با ٫ درصد و صفادشت با ۸٫۸ درصد رشد سالانه جمعیت در مقام‌های بعدی قرار دارند.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.


سیکل تبرید تراکمی در سال رایج گردید و سال به طول انجامید تا اولین دستگاه شاخته شد که در سردخانه ها و کارخانه ها مورد است.فاده قرار گیرد است.فاده آمونیاک به عنوان مبرد در سیکل تراکمی برای اولین بار در فرانسه و در سال صورت گرفت تو در سال در آمریکا در دستگاه یخ ساز مصنوعی است.فاده شد اما اولین ثبت اختراع ساخت دستگاه در سال صورت گرفته و از سال   ماشین های تبرید تراکمی به صورت تجاری در صنایع یخ سازی غذایی و شیمیایی قرار گرفت در سال در ساخت پاتیناژ و در سال در زمینه تهویه مطبوع وارد گردید.

هرچه ظرفیت سردخانه کوچک‌تر باشد، است.فاده از گاز فریون به صرفه‌تر است.. فریون گازی ترکیبی است. که انواع گوناگونی دارد. است.فاده از گاز R که پیشتر کاربرد زیادی داشت و توان برودتی خوبی ایجاد می‌کند، امروزه به دلیل خطرات محیط‌زیستی در حال منسوخ‌شدن است.. در حال حاضر در سردخانه‌های فریونی است.فاده از گاز Ra برای سردخانه‌های بالای صفر و گاز R برای سردخانه‌های زیر صفر توصیه می‌شود.

دستگاه یخساز صنعتی قالبی تجاری دارای کمپرسورهای قوی و چرخه های برودتی هستند. روند کار یخساز قالبی مانند یخچال و فریزر اعمال می شود (یخچال ها و فریزرهای مدرن). در واقع تبرید به معنای فراهم شدن شرایط مناسبی برای کم کردن دمایی از یک ماده است..



( فروش ) های دیگر