خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در جنوب تهران

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..

منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.


کارخانه یخ سازی یکی از مشاغل پر درآمد در مناطق گرمسیر و پر جمعیت است. که امروزه به محبوبیت زیادی دست یافته است.. یخ ها فقط در زندگی روزمره و برای خنک کردن نوشیدنی ها کاربرد ندارند بلکه در صنایع بزرگ تر نیز است.فاده زیادی از آن ها می شود. صنایع مختلف برای نگهداری از مواد غذایی، ماهی و طیور از یخ به میزان زیادی است.فاده می کنند. عدم است.فاده از یخ باعث خراب شدن و فساد مواد غذایی در مدت زمان کوتاه و در نقل و انتقال این محصولات می شود که خسارات زیادی به همراه دارد. کارخانه یخ سازی با فراهم کردن یخ مورد نیاز شما از بروز خسارات جلوگیری می کند.

این کارخانه ها می توانند انواع یخ های خوراکی یا صنعتی را با ابعاد متفاوت تولید کنند. کارخانه یخ سازی از قالب با اندازه های مختلفی است.فاده می کند و این قالب ها به هر دو شکل مستطیلی و مربعی موجود هستند، گرچه تولید یخ در قالب های مستطیلی با بازده بالاتری انجام می گیرد.

به دلیل این‌که تبادل حرارت در کندانسور و اواپراتور انجام می‌شود، اگر سطوح لوله‌ها در آن‌ها به وسیله روغن پوشیده شود، لایه روغن مثل عایق حرارتی عمل کرده و باعث اختلال در انتقال حرارت با محیط می‌شود. هم‌چنین وجود روغن در شیر انبساط سبب انسداد آن و مانع از ردشدن مبرد خواهد شد.  وظیفه جداکننده روغن یا همان اویل سپراتور جمع‌آوری این روغن است.. البته حتی با بودن جداکننده روغن، همواره مقداری روغن درون سیکل تبرید وجود دارد که این مقدار کم، مشکل خاصی را به وجود نخواهد آورد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر