فروش یخساز و سردخانه صنعتی در دماوند

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.

گیاهان دشت لار و بلندی‌های دربرگیرنده آن گوناگونی چشمگیری دارد. شماری از این گیاهان خوراکی و دارویی است. که در اردیبهشت ماه دوستداران سبزی چین را فرا می‌خواند. گون و خرگوشک و آویشن (اوشم) و شنگ، لواش، سیرک (تلم)، پیازک، قارچ وحشی، کاسنی، گلپر (الرگ)، شیرین بیان، باریجه، چای کوهی، بارهنگ و والک نمونه‌هایی از گیاهان دشت لار و بلندی‌های آن است.. زنبق وحشی بنفش و ارغوانی و مرغک و گل زرد، و شقایق دشت لار را در بهار رنگارنگ کرده زیبایی آن دو چندان می‌شود.


کارخانه یخسازی از دستگاه یخساز، تجهیزات و تأسیسات جانبی (لیفتراک، سیستم بسته بندی و یا انتقال، انبار دپو و &#;) تشکیل شده است.. این تجهیزات جهت بهره برداری از کارخانه و مدیریت یخ تولید شده مورد است.فاده قرار می گیرند. به عنوان یک متخصص در صنعت برودت، ما برای ساخت یخسازی از قطعات الکتریکی و مکانیکی از برند های مشهور و معتبر است.فاده می کنیم. بهره گیری از پمپ ها و کمپرسور های با عملکرد عالی، مبدل های حرارتی با راندمان بسیار بالا و کنترلر های دقیق ما را قادر می سازد تا سهولت در راهبری و ثبات در تولید یخ را تضمین کنیم. قیمت دستگاه یخ سازی وابسته به عواملی از قبیل ظرفیت تولید یخ، محل احداث کارخانه یخسازی، شرایط دسترسی به آب بهداشتی و &#; دارد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه یخ سازی مورد نظر خود می توانید با ما تماس بگیرید.  

با است.فاده از روش ذخیره سازی سرد می توانید دمای مناسب را به طور خودکار یا دستی تنظیم کنید تا با انواع مختلف محصولات مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، کلد روم ها می توانند در مصرف انرژی در مقایسه با یخچال و فریزر های معمولی به طور مطلوب صرفه جویی کنند.

یخساز های صنعتی دارای ظرفیت بسیار متنوعی از تن در ساعت تا تن در ساعت می باشند و به طور خاص، امکان ساخت دستگاه‌های یخساز در اندازه‌های مختلف امکان پذیر می‌باشد. مصرف کنندگان این تجهیز می توانند با توجه به نیاز و خواسته مشتریان، ظرفیت و اندازه مناسبی از این دستگاه را انتخاب کنند.



( فروش ) های دیگر