خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در دیزین

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طول تابستان، اسکی روی چمن نیز در این پیست امکان‌پذیر است.. پیست اسکی روی چمن دیزین ۵ متر طول دارد. همه ساله در این منطقه مسابقات جهانی اسکی روی چمن برگزار می‌شود. همزمان، در مناطق دیگر دیزین از جمله منطقه پیست چمن، امکان فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت سواری و غیره موجود است. و گردشگران از باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی بازدید می‌نمایند.

تنها پیست اسکی‌ای که در فصل تابستان هم باز است. و پذیرای اسکی‌بازان است.، پیست اسکی دیزین است. که تابستان‌ها بخش پیست چمن آن برای مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن، دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و غیره را فراهم می‌کند.

ساده‌ترین و نوستالژیک‌ترین تفریح زمستانی، برف‌بازی است.. چه جایی بهتر از دیزین با زمین‌ها و تپه‌های وسیعش برای برف‌بازی. حالا که به جایی آمده‌اید که تا چشم کار می‌کند، سفیدی و برف می‌بینید، بهتر است. از فرصت است.فاده کرده و به یاد ایام کودکی با گلوله‌های برفی به سراغ سایر اعضای گروهتان بروید. برف‌بازی در


یکی از مهم‌ترین کاربرد سردخانه‌های صنعتی حفاظت از محصولاتی است. که در دمای بالا فاسد می‌شوند و تازگی و کیفیتشان را از دست می‌دهند. مثلاً میوه‌ها در هوای گرم آسیب می‌بینند؛ بنابراین باید آن‌ها را در سردخانه نگهداری کرد.

انبار های سرد بیشترین کاربرد را در صنایع غذایی دارند. به لطف ظهور سردخانه‌ها، می توان مواد غذایی، محصولات کشاورزی، میوه‌ها، سبزیجات تمیز، گل های تازه، دارو های خاص با شرایط نگهداری ویژه، لبنیات و سایر محصولات تخمیری یا حتی بذر گیاهان را برای مدت طولانی با کیفیت اولیه حفظ و نگهداری کرد.

با است.فاده از روش ذخیره سازی سرد می توانید دمای مناسب را به طور خودکار یا دستی تنظیم کنید تا با انواع مختلف محصولات مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، کلد روم ها می توانند در مصرف انرژی در مقایسه با یخچال و فریزر های معمولی به طور مطلوب صرفه جویی کنند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر