فروش یخساز و سردخانه صنعتی در دیزین

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار دربندسر در است.ان تهران قرار دارد و از توابع شهرستان شمیرانات محسوب می‌شود. این آبشار و دره زیبای آن سه کیلومتر بعد از شمشک به دیزین، سمت راست جاده، در کنار یک پیچ ۸ درجه‌ای قرار دارند. پوشش گیاهی این دره، باغاتی که در طول مسیر هستند و هوای مطبوع منطقه از جذابیت‌های دربندسر هستند. فاصله این آبشار با پیست اسکی دیزین کیلومتر است. و در مسیری کوهستانی و پرپیچ و خم قرار دارد.

استفاده از تور پیست اسکی دیزین یکی از راه‌های است.فاده راحت‌تر از امکانات دهکده دیزین است. که از طرف اکثر اسکی‌بازان حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود. این تورها معمولا سه روزه برگزار می‌شوند. به‌طور کلی انتخاب تور برای خانواده‌ها و اکیپ‌های دوستانه نیز مناسب است.. سه گزینه برای اقامت یک یا چند شبه در دهکده دیزین وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

کم‌کم تا سال ۸ نصب انواع تله‌ها و همچنین تله کابین متری پیست دیزین تهران و احداث امکاناتی چون رستوران طول کشید تا به مرحله بهره‌برداری برسد تا اینکه پیست اسکی دیزین در سال ۵ تکمیل و آماده است.فاده اسکی‌بازان شد.


موارد فوق عواملی هستند که در تعیین قیمت نهایی ماشین یخ سازی تاثیر مستقیمی دارند. برای دریافت قیمت دستگاه یخ ساز صنعتی در مدل های مختلف می توانید از شرکت مهتاب گستر، بزرگترین تولید کننده و ارائه دهنده انواع یخ ساز های ایرانی و خارجی کمک بگیرید. البته توجه داشته باشید به دلیل نوسانات بازار ارز، نمی توان برای آن ها قیمت دقیقی را بیان کرد.

صرفه جویی در هزینه‌ها تقریباً دغدغه هر مشتری خواستار دستگاه یخساز صنعتی می‌باشد. این تجهیزات مجهز به تکنولوژی روز دنیا هستند که باعث صرفه جویی بیشتر در مصرف برق و آب خواهند شد. در واقع دستگاه‌های امروزی، به طور چشمگیری به صرفه جویی در هزینه‌ها کمک می‌کنند.

سردخانه مکانی است. برای سرد نگه داشتن کالا در واقع مجموعه ای از ساختمان و تاسیسات برای حفظ کیفیت یک کالا می باشد از مهمترین وظایف یک سردخانه میتوان به جلوگیری از فساد کالاهای داخل آن با حفظ کیفیت طولانی مدت اشاره کرد . کاربرد آن در نگهداری مواد غذایی ، کشاورزی ، انواع داروها ، سیستم های نظامی ، میوه و سبزیجات و &#;. می باشد .



( فروش ) های دیگر