خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در شرق تهران

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.


در &#;مرحله مهندسی&#; شرکت برودت کار اطلس با افتخار، تمام کارخانه یخ سازی مورد نیاز هر مشتری را با ارائه پیشنهادات حرفه ای مهندسی می کند. ما می توانیم در بررسی بهینه ترین راهکار فنی و همچنین ارائه اطلاعات فنی جهت طراحی ساختمان در کنار شما باشیم. تیم ما می تواند با توجه به فضای موجود و نیاز شما بهترین روش های تولید یخ را به شما ارائه دهد. انتخاب نوع یخ ( قالبی، پولکی و &#; ) یکی از مهمترین ملاحظاتی می باشد که باید در طراحی مد نظر قرار گرفته شود.

سردخانه مکانی است. برای سرد نگه داشتن کالا در واقع مجموعه ای از ساختمان و تاسیسات برای حفظ کیفیت یک کالا می باشد از مهمترین وظایف یک سردخانه میتوان به جلوگیری از فساد کالاهای داخل آن با حفظ کیفیت طولانی مدت اشاره کرد . کاربرد آن در نگهداری مواد غذایی ، کشاورزی ، انواع داروها ، سیستم های نظامی ، میوه و سبزیجات و &#;. می باشد .

تولید یخ توسط دستگاه هایی انجام می شود که یخ ساز نامیده می شوند. یخ ها در انواع مختلفی از جمله یخساز قالبی،پولکی، پودری و حبه ای تولید شده و مورد است.فاده قرار می گیرند؛ اما معمولاً منظور از کارخانه یخ سازی، دستگاه های یخساز قالبی ای است. که یخ های نسبتاً بزرگ به شکل مکعب را در ظرفیت های بالا تولید می کنند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر