فروش یخساز و سردخانه صنعتی در شرق تهران

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.


راه اندازی و خرید کارخانه یخ سازی به هزینه زیادی نیاز ندارد، اما به دلیل اهمیت یخ در زندگی و صنایع مختلف، می تواند بسیار سودآور باشد. یخ در صنعت کاربرد فراوانی پیدا کرده است. و از آن برای خنک سازی برخی از دستگاه ها نیز است.فاده می شود. معمولاً برای یک دستگاه یخ ساز، دو اپراتور کافی است.، چون این دستگاه ها کاملا اتوماتیک هستند و اپراتور فقط وظیفه جدا کردن یخ ها از قالب را به عهده دارد.

گاز CO گاز مناسب و نسبتاً بی‌خطری است. که هم خطرات آمونیاک را ندارد و هم به لایه اوزون آسیب نمی‌رساند، که احتمال می‌رود در کنار دیگر مبردهای کم‌خطر در آینده نزدیک جایگرین مبردهای دیگر شود؛ با این‌حال هنوز در کشور ما چندان مورد است.بال قرار نگرفته است..

دمای مورد نیاز برای نگهداری و انبار بستنی، بین - تا - درجه سلسیوس است. و به همین دلیل، سردخانه های بستی جزو سردخانه های زیر صفر هستند. سردخانه های بستنی به دلیل نیاز به دمای بسیار پایین، به چیلرهایی با توان بالا نیاز دارند ؛ بنابراین در این سردخانه ها، هزینه های جاری نیز بالا است..



( فروش ) های دیگر