خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در شمال تهران

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران جزو محله هایی از پایتخت می باشد که همیشه میزبان بسیاری از پایتخت نشینان و توریستان می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تهران، جزء معدود شهر های پایتخت است. که دارای شب هایی زنده و شلوغ است.. اما یکی از شلوغ ترین بخش های این شهر، محله های شمال تهران است.. به ویژه در شب ها، بسیاری از جوانان و خانواده ها به قصد تفریح و گشت و گذار به محله های شمال تهران می روند. در ادامه این مطلب، به معرفی محله های شمال تهران و همچنین تمامی امکاناتی که در این بخش از تهران قرار دارند پرداخته ایم. علاوه بر این، به معرفی جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، دسترسی ها، و به طور کلی تمامی جذابیت های محله های شمال تهران را بیان کرده ایم. 

این منطقه دارای ۵ ناحیه و محله و وسعتی حدود ۵۸ کیلومتر مربع می‌باشد. مرز شمالی منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی خیابان‌های مجیدیه و سبلان، مرز جنوبی خیابان‌های انقلاب و دماوند و مرز غربی آن بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید دکتر مفتح می‌باشد. محله های این منطقه عبارتند از :

از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.


به دلیل این‌که تبادل حرارت در کندانسور و اواپراتور انجام می‌شود، اگر سطوح لوله‌ها در آن‌ها به وسیله روغن پوشیده شود، لایه روغن مثل عایق حرارتی عمل کرده و باعث اختلال در انتقال حرارت با محیط می‌شود. هم‌چنین وجود روغن در شیر انبساط سبب انسداد آن و مانع از ردشدن مبرد خواهد شد.  وظیفه جداکننده روغن یا همان اویل سپراتور جمع‌آوری این روغن است.. البته حتی با بودن جداکننده روغن، همواره مقداری روغن درون سیکل تبرید وجود دارد که این مقدار کم، مشکل خاصی را به وجود نخواهد آورد.

کارخانه های یخ سازی جدید کاملا اتوماتیک هستند و بازده آن ها نسبت به دستگاه های قدیمی بالاتر است.. علاوه بر این، در یک کارخانه یخ سازی اتوماتیک، نیروی انسانی کمتری مورد نیاز است. و در نتیجه هزینه های جاری کمتری خواهد داشت. حتی کسانی که در زمینه یخ سازی تخصصی ندارند نیز می توانند از این یخ سازهای قالبی اتوماتیک است.فاده کنند؛ چرا که کار کردن با آن ها بسیار راحت است.. امروزه معمولاً برای فعالیت یک کارخانه یخ سازی ثابت دو اپراتور و برای دستگاه یخ ساز سیار یک اپراتور مورد نیاز است..

در سال‌های اخیر، تونل‌های انجماد انتخابی برای کارخانه‌ها و تولیدکنندگان بوده است.. با افزایش تقاضا برای محصولاتی که در تمام طول سال در دسترس هستند، تولیدکنندگان محصولات غذایی بیش از هر زمان دیگری تحت فشار هستند. با این حال، فقط فریز کردن محصولات کافی نیست. فناوری انجماد مورد است.فاده باید به اندازه کافی خوب باشد تا کیفیت، طعم و بافت محصول را حفظ کند. اینجاست که تونل‌های انجماد وارد عمل می‌شوند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر