فروش یخساز و سردخانه صنعتی در شهر جدید اندیشه

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


معمولاً از دو جنس پلی اورتان و پلی است.ایرن برای عایق کاری دیوارهای سردخانه است.فاده می شود. پلی اورتان یک عایق با دوام بوده و ضریب انتقال حرارت بسیار پایینی دارد اما هزینه اولیه سردخانه را بالا می برد. در مقابل، پلی است.ایرن یک عایق ارزان قیمت است. که با نام فوم نیز شناخته می شود. خواص این ماده به عنوان عایق، ضعیف تر از پلی اورتان است. و پیشنهاد می شود تنها برای سردخانه های بالای صفر است.فاده شود.

این کارخانه ها می توانند انواع یخ های خوراکی یا صنعتی را با ابعاد متفاوت تولید کنند. کارخانه یخ سازی از قالب با اندازه های مختلفی است.فاده می کند و این قالب ها به هر دو شکل مستطیلی و مربعی موجود هستند، گرچه تولید یخ در قالب های مستطیلی با بازده بالاتری انجام می گیرد.

کارخانه یخسازی از دستگاه یخساز، تجهیزات و تأسیسات جانبی (لیفتراک، سیستم بسته بندی و یا انتقال، انبار دپو و &#;) تشکیل شده است.. این تجهیزات جهت بهره برداری از کارخانه و مدیریت یخ تولید شده مورد است.فاده قرار می گیرند. به عنوان یک متخصص در صنعت برودت، ما برای ساخت یخسازی از قطعات الکتریکی و مکانیکی از برند های مشهور و معتبر است.فاده می کنیم. بهره گیری از پمپ ها و کمپرسور های با عملکرد عالی، مبدل های حرارتی با راندمان بسیار بالا و کنترلر های دقیق ما را قادر می سازد تا سهولت در راهبری و ثبات در تولید یخ را تضمین کنیم. قیمت دستگاه یخ سازی وابسته به عواملی از قبیل ظرفیت تولید یخ، محل احداث کارخانه یخسازی، شرایط دسترسی به آب بهداشتی و &#; دارد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه یخ سازی مورد نظر خود می توانید با ما تماس بگیرید.  



( فروش ) های دیگر