فروش یخساز و سردخانه صنعتی در شهر ری

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


سیستم تبرید وظیفه تأمین سرمایش مورد نیاز برای تولید یخ را بر عهده دارد. این سیستم معمولاً از نوع تبرید تراکمی بخار است. و لذا چهار بخش اصلی دارد که عباتند از اواپراتور، کمپرسور، کندانسور و شیر انبساط. همچنین سیستم کنترل، شیرآلات و تابلو برق از جمله بخش های جانبی سیستم تبرید محسوب می شوند.

فیلتر خشک‌کننده یا همان فیلتر درایر، برای جلوگیری از ورود رطوبت اضافی مبرد به داخل سیکل تبرید مورد است.فاده قرار می‌گیرد. وجود رطوبت باعث آسیب دیدن و خرابی قطعات اصلی موجود درون سیستم از جمله کمپرسور می‌شود. به طور کلی فیلتر خشک‌کننده، هر چیز اضافی مانند غبار و ذرات و رطوبت را از سیکل گردش مبرد حذف و جدا می‌کند.

در مقابل، کارخانه های یخ سازی ثابت دارای اجزاء مختلفی هستند که در محل ساخت کارخانه نصب و مونتاژ می شوند. این کارخانه ها به صورت یک دستگاه یکپارچه نبوده و طبیعتاً قابل حمل نیستند. همچنین دارای ابعاد بزرگتر و ظرفیت بیشتری هستند.



( فروش ) های دیگر