خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در شهر قدس

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.


دستگاه یخساز قالبی باعث می شود یخ های شما در محلی نگهداری شوند و عرضه معتبر و مداوم از یخ های کریستالی شفاف در اشکال و اندازه های مختلف موجود باشد.داشتن یک دستگاه یخساز قالبی تجاری می تواند تفاوت زیادی در تجارت شما ایجاد کند.

برای راه‌اندازی سردخانه صنعتی تجهیزات را در اتاق دیگری نصب می‌کنند تا به محصولات آسیبی نرسد. به طور کلی سردخانه‌ها به دو صورت قابل حمل که به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا نمود و نمونه‌ای ثابت که به شکلی انبارگونه است. طراحی می‌شوند.

پس از آن می‌توان به است.فاده از یخدان‌ها که سازه‌هایی نزدیک منابع طبیعی یخ‌های فصل زمستان بودند، اشاره کرد. از این سازه‌ها برای نگهداری یخ و مواد غذایی در فصل‌های گرم است.فاده می‌شد. روش کار به این صورت بود که در فصل زمستان، یخ و برف را از کوه‌ها و یا رودخانه‌های یخ‌زده به داخل یخدان می‌بردند و با است.فاده از کاه و خاک اره، عایق برای آن درست می‌کردند تا تبادل حرارتی با فضای بیرون نداشته باشند و در فصول گرم سال، از آن یخ و برف‌ها است.فاده می‌کردند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر