خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در شهرک صنعتی خوارزمی

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..


اگر یخ با است.فاده از آب آشامیدنی و برای کاربرد خوراکی تولید شده باشد، کاملا تمیز و بهداشتی بوده و حتی می توان برای مصرف روزانه هم از آن است.فاده کرد. ظرفیت دستگاه های یخ ساز متفاوت است. و می توانند دارای تا قالب  (متحرک یا ثابت) باشند. بدیهی است. که هر چه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر می شود.

بستنی را میتوان یکی از مناسب ترین خوراکی های فصول گرم به ویژه تابستان در نظر گرفت برای نگهداری این محصول در شکل و کیفیت اصلی نیاز به تجهیزاتی داریم که دمای مورد نیاز بستنی را بتواند تولید نماید. دمای مورد نیاز برای نگهداری بستنی - درجه سانتی گراد است. ؛ این میزان دما باعث می‌شود که بستنی شکل و کیفیت اصلی خود را حفظ کند اصولا بستنی به دلیل داشتن چربی و همچنین خامه، نیاز به دمای پایینی دارد تا بتواند شکل و آن حالت نرمی خود را حفظ نماید. اصولا از تجهیزات سرمایشی با کمپرسورهای دو مرحله‌ای برای این منظور است.فاده می‌شود.

با است.فاده از روش ذخیره سازی سرد می توانید دمای مناسب را به طور خودکار یا دستی تنظیم کنید تا با انواع مختلف محصولات مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، کلد روم ها می توانند در مصرف انرژی در مقایسه با یخچال و فریزر های معمولی به طور مطلوب صرفه جویی کنند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر