فروش یخساز و سردخانه صنعتی در شهرک صنعتی قرچک

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


همان طور که همه ما می دانیم، برای حفظ مواد اولیه محصولات کشاورزی، غذایی، دارویی، شیمیایی و ... نصب سردخانه با هزینه نسبتاً مناسب بهترین و ایده آل ترین راه حل می‌باشد. اما توجه داشته باشید، در زمان نصب و راه اندازی انبار های سرد از متخصصین کاملا با تجربه و مجرب کمک بگیرید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه یک دستگاه یخساز قالبی قادر است. همه یخ ها را خیلی سریع بسازد؟ در حالی که به نظر می رسد یک یخچال خانگی، تقریباً یک کیسه یخ بسیار کوچک را هر سه ساعت یکبار می سازد . یخساز قالبی تجاری خیلی سریع یخ های کامل را در مقدار زیادی ایجاد می کنند، بنابراین چگونه دستگاه یخساز قالبی این کار را انجام می دهد؟

در سال آلبریت انیشتین و شاگردش لئو زیلارد طرح جدیدی در زمینه تبرید معرفی کردند که یخچالی با مصرف انرژی کم و بی سر و صدا بود و سازگار با محیط زیست بود. این روش در همان سال وارد دنیای تهویه مطبوع شد و امروزه هم برای خنک‌کردن هوای منازل و اماکن مختلف است.فاده می‌شود. این طرح باعث تحول شگرفی در تاریخ تهویه مطبوع و تبرید شد.



( فروش ) های دیگر