فروش یخساز و سردخانه صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


کارل فون لیند Carl von Linde موفق شد مبرد تبدیل شده به گاز موجود در چرخه تبرید را مایع کند و آن را به ثبت برساند (این کار خود جزئی از تکنولوژی تبرید است.). تلاش‌های او در این زمینه باعث ساخت ماشینی شد که از آمونیاک در سیکل تبریدش است.فاده می‌کرد. در سال اولین یخچال خانگی توسط فرد ولف ساخته شد.

تونل‌های انجمادی هم وجود دارند که می توانند خط تولید را به دلیل یخ زدن محصولات تکان دهند تا اطمینان حاصل شود که محصولات جداگانه همیشه از هم جدا شده اند و به یکدیگر نمی‌چسبند. تونل‌های انجماد هم‌چنین برای انجماد محصولاتی مانند غذاهای پخته شده، شیرینی‌ها و غذاهای فرآوری شده هم است.فاده می‌شوند.

با بزرگ تر شدن حجم یک سردخانه، ظرفیت سیستم تبرید بیشتر می شود و همچنین با بزرگ تر شدن مساحت آن، میزان عایق مورد نیاز بیشتر خواهد شد. بنابراین هر چه اندازه (طول، عرض و ارتفاع) یک سردخانه بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.



( فروش ) های دیگر