فروش یخساز و سردخانه صنعتی در شهریار

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.

شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


راه اندازی و خرید کارخانه یخ سازی به هزینه زیادی نیاز ندارد، اما به دلیل اهمیت یخ در زندگی و صنایع مختلف، می تواند بسیار سودآور باشد. یخ در صنعت کاربرد فراوانی پیدا کرده است. و از آن برای خنک سازی برخی از دستگاه ها نیز است.فاده می شود. معمولاً برای یک دستگاه یخ ساز، دو اپراتور کافی است.، چون این دستگاه ها کاملا اتوماتیک هستند و اپراتور فقط وظیفه جدا کردن یخ ها از قالب را به عهده دارد.

کارخانه یخ سازی یکی از مشاغل پر درآمد در مناطق گرمسیر و پر جمعیت است. که امروزه به محبوبیت زیادی دست یافته است.. یخ ها فقط در زندگی روزمره و برای خنک کردن نوشیدنی ها کاربرد ندارند بلکه در صنایع بزرگ تر نیز است.فاده زیادی از آن ها می شود. صنایع مختلف برای نگهداری از مواد غذایی، ماهی و طیور از یخ به میزان زیادی است.فاده می کنند. عدم است.فاده از یخ باعث خراب شدن و فساد مواد غذایی در مدت زمان کوتاه و در نقل و انتقال این محصولات می شود که خسارات زیادی به همراه دارد. کارخانه یخ سازی با فراهم کردن یخ مورد نیاز شما از بروز خسارات جلوگیری می کند.

موارد فوق عواملی هستند که در تعیین قیمت نهایی ماشین یخ سازی تاثیر مستقیمی دارند. برای دریافت قیمت دستگاه یخ ساز صنعتی در مدل های مختلف می توانید از شرکت مهتاب گستر، بزرگترین تولید کننده و ارائه دهنده انواع یخ ساز های ایرانی و خارجی کمک بگیرید. البته توجه داشته باشید به دلیل نوسانات بازار ارز، نمی توان برای آن ها قیمت دقیقی را بیان کرد.



( فروش ) های دیگر