فروش یخساز و سردخانه صنعتی در غرب تهران

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حالا میخوایم چند خیابان مهم و اصلی این منطقه را برای شما معرفی کنیم. در ابتدا باید بگوییم بیشتر خیابان‌های شهرک غرب پهن و دلباز است. و محدوده ترافیکی ندارد . این محله دارای فاز می باشد که اسامی خیابان های این فازها را برای شما بازگو می کنیم: . در فاز یک شهرک غرب خیابان‌هایی نظیر ایران زمین، مهستان و گلستان قرار گرفته است.. . در فاز دو شهرک غرب خیابان‌ هایی چون هرمزان و پیروزان وجود دارد. . در فاز سه شهرک غرب خیابان بدخشان قرار دارد. . در فاز چهار شهرک غرب خیابان‌هایی همچون زرافشان، فلامک، خوارزم و درخشان واقع شده اند. ۵. در فاز پنج شهرک غرب خیابان‌های سیمای ایران و فلامک جنوبی قرار دارند. . در فاز شش شهرک غرب خیابان گل افشان قرار دارد . فاز هفت شهرک غرب که ساخت و ساز در آن بعد از انقلاب شکل گرفت خیابان‌هایی چون سپهر، دریا، صدف، درختی، مطهری، فخارمقدم و سعدی قرار گرفته اند.

در همسایگی مناطق ، ، و شهرداری تهران و‌ کوهپایه های البرز ، منطقه ای که سکونت در آن قدمت بالایی دارد اما تبدیل شدن آن به بخشی از مناطق غرب تهران ، به اواخر حکومت پهلوی در ایران و پس از توجه ویژه پایتخت نشینان به غرب این کلانشهر در دوران شکوفایی و آغاز توسعه تهران برمیگردد .

میلاد نور درسال ۸ افتتاح شد این مجتمع دارای طبقه که شامل سه طبقه پارکینگ، دو طبقه همکف و شش طبقه ساختمان با نمایی شیشه‌ای و سبز رنگ است.. میلاد نور یکی از بزرگترین و معروف ترین مجتمع های تجاری واقع در این منطقه است. که حتی از سایر نقاط شهر هم به آن رجوع می کنند.


دکتر گوری در زمینه سرمایش مصنوعی نیز کار کرد و موفق به ساخت ماشینی شد که کمپرسور آن با نیروی باد و آب و حیواناتی مانند اسب کار می‌کرد و یخ تولید می‌کرد و در سال آن را به ثبت رساند. با مرگ او، اختراعش به مرحله تجاری‌شدن نرسید ولی پایه‌گذار تبرید و تهویه مطبوع به شکل امروزی آن شد. در سال برای نخستین بار از آمونیاک به عنوان مبرد است.فاده شد.

این بازدیدها با توجه به عملکرد هر بخش می‌توانند به صورت روزانه، مانند کنترل کردن دمای داخل سردخانه، هفتگی مانند بررسی خروج آب کندانس‌شده از داخل سردخانه، ماهانه مانند کنترل تجهیزات جانبی و تمیزکردن تجهیزاتی مانند اواپراتور و کندانسور و سالیانه مانند کنترل کردن مبرد داخل سیستم باشد.

در شرکت برودت کار اطلس ما فقط تجهیزات نمی فروشیم بلکه راهکار های سفارشی منطبق با نیاز به شما پیشنهاد می دهیم تا مشکل امروز شما را حل کرده و راهبری آینده سیستم را هم پشتیبانی کنیم. ما متوجه هستیم که هر طرح خاص است. و یک طراحی نمی تواند برای تمامی پروژه ها پاسخگو باشد. شرکت برودت کار اطلس با تکیه بر مهارت مهندسی و تجربه تیم خود پروژه یخسازی شما را با بالاترین راندمان و سود آوری طراحی می کند.



( فروش ) های دیگر