خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در فیروزکوه

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

اگر قصد اقامت در روستا را داشته باشید،‌ اقامتگاه‌های متنوعی در سله بن وجود دارند که خدمات خوب و قابل‌اعتمادی به شما ارائه می‌دهند. فراموش نکنید که بهترین زمان برای سفر به این روستا، فصل گرما است. که آب و هوای روستا، رو به خنکی می‌رود.


ساندویچ پنل: این اجزا معمولا از سه لایه تشکیل می شوند. جنس لایه‌های خارجی ساندویچ پانل ها از فلز (معمولا از ورق گالوانیزه و ورق آلومینیوم) و لایه میانی که از جنس فوم پلی یورتان می‌باشد، که وظیفه عایق کردن سردخانه صنعتی را بر عهده دارد.

فرآیند یخ سازی توسط دستگاه‌های یخساز صنعتی به صورت کاملا اتوماتیک می‌باشد. همچنین تمامی مراحل از آبرسانی تا مرحله یخ سازی و نگهداری یخ در یک محیط کاملا سالم و بهداشتی انجام می‌شود. یخ تولید شده توسط این تجهیزات از شفافیت و کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.

سردخانه‌ صنعتی با توجه به حجم موادی که باید در آن ها نگهداری شوند، با ظرفیت‌ها و ابعاد مختلف از چند ده متر تا چند صد متر مربع ساخته می‌شوند؛ که محصولات کشاورزی، دارویی و مواد غذایی را در آن نگهداری می‌کنند. البته این نوع از سردخانه ها در ظرفیت‌های بیشتر هم قابلیت ساخت دارند که با توجه به نیاز می‌توان آن‌ها را طراحی کرد؛ اما هزینه‌های اولیه ساخت افزایش پیدا خواهد کرد. این سردخانه‌ها فقط برای محافظت از مواد خوراکی نیستند، بلکه از آنها در صنایع مختلفی مثل صنایع شیمیایی و نظامی نیز است.فاده می‌کنند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر