خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در لواسان

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درست است. که لواسان تهران آب‌وهوایی ییلاقی دارد و در بهار و تابستان بسیار دیدنی و زیباست اما هر چهار فصل سال جذابیت خاص خود را برای دیدن لواسان و کوچه‌باغ‌هایش دارد. تابستان هوای لواسان خنک‌تر از تهران است. و به همین دلیل روزهای تعطیل مسیرهای ورودی به لواسان حسابی شلوغ می‌شود. از طرفی طبیعت لواسان در فصل بهار بسیار گیرا و چشم‌نواز است. پس نباید گشت‌وگذار در روستاهای این اطراف را در بهار از دست داد. جاهای دیدنی لواسان در پاییز هم بسیار دیدنی و بی‌نظیر می‌شود. تماشای طبیعت هفت‌رنگ لواسان در سوز و سرمای دل‌چسب هوای پاییزی قلبتان را حسابی گرم می‌کند. اگر هم جز آن دسته هستید که از تماشای سفیدی برف لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم زمستان لواسان را از دست ندهید.

روستای افجه در دل طبیعت کوهستانی قرار گرفته است. و ازاین‌رو، در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی مطبوع و دلچسب دارد. این روستای سرسبز به‌لطف چشمه‌ها و رودخانه‌ها، باغ‌ها و کشتزارهای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به باغ‌های سیب، گیلاس، آلبالو، گردو، گندم و جو اشاره کرد. رودخانه بزرگی از وسط روستا می‌گذرد که باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی را سیراب می‌کند و در حاشیه آن مسیر جذابی برای پیاده‌روی وجود دارد.

در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.


از دیرباز مردم با یخ و است.فاده از آن کاملا آشنا بوده اند با پیشرفت صنعت الخصوص صنعت سرمایش و ساخت اولین کارخانه یخسازی در سال دستگاه یخساز پا به عرصه وجود گذاشت با پیشرفت روزافزون یخسازی و فروش و تولید و مصرف یخ یکی از اقتصادی ترین تجارت جهان گردید. تاریخچه پیدایش یخساز یا همان دستگاه یخساز صنعتی بر می گردد به انسان های اولیه که برای حفظ مواد غذایی از چاه ها و غارهای زیر زمینی و چشمه ها است.فاده می کردند و همچنین آب انبارها که بعد از گذر از مراحل اولیه برای حفظ آب یخ مورد است.فاده قرار می گرفت و به این مکان ها به عنوان یخ ساز طبیعی می نگریستند و به آنها یخچال یا یخدان می گفتند.

از دیگر مزایای دستگاه های جدید می توان به قابلیت جا به جایی آن ها نیز اشاره نمود که در دستگاه های قدیمی این مزیت وجود نداشته است.. همچنین دستگاه های جدید فضای کمی را اشغال می کنند و در داخل سوله ها نیز قرار می گیرند، این در حالی است. که دستگاه های قدیمی بسیار بزرگ و سنگین بودند و به فضای زیادی نیاز داشتند.

دمای مورد نیاز برای نگهداری و انبار بستنی، بین - تا - درجه سلسیوس است. و به همین دلیل، سردخانه های بستی جزو سردخانه های زیر صفر هستند. سردخانه های بستنی به دلیل نیاز به دمای بسیار پایین، به چیلرهایی با توان بالا نیاز دارند ؛ بنابراین در این سردخانه ها، هزینه های جاری نیز بالا است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر