خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


مدت زمان لازم برای هر بار تولید یخ در کارخانه یخ سازی بستگی به مدل دستگاه و ظرفیت تولید دارد، ولی معمولاً هر دور تولید یخ (شامل فرآیند پر کردن قالب ها، تشکیل یخ و تخلیه قالب ها) حدود ساعت طول می کشد و لذا بیشتر کارخانه های یخ سازی دارای دو شیفت کاری در شبانه روز هستند. البته برخی از کارخانه های تولید یخ امکان فعالیت در شیفت را نیز دارند.

سیکل تبرید تراکمی در سال رایج گردید و سال به طول انجامید تا اولین دستگاه شاخته شد که در سردخانه ها و کارخانه ها مورد است.فاده قرار گیرد است.فاده آمونیاک به عنوان مبرد در سیکل تراکمی برای اولین بار در فرانسه و در سال صورت گرفت تو در سال در آمریکا در دستگاه یخ ساز مصنوعی است.فاده شد اما اولین ثبت اختراع ساخت دستگاه در سال صورت گرفته و از سال   ماشین های تبرید تراکمی به صورت تجاری در صنایع یخ سازی غذایی و شیمیایی قرار گرفت در سال در ساخت پاتیناژ و در سال در زمینه تهویه مطبوع وارد گردید.

کارخانه یخ سازی یکی از مشاغل پر درآمد در مناطق گرمسیر و پر جمعیت است. که امروزه به محبوبیت زیادی دست یافته است.. یخ ها فقط در زندگی روزمره و برای خنک کردن نوشیدنی ها کاربرد ندارند بلکه در صنایع بزرگ تر نیز است.فاده زیادی از آن ها می شود. صنایع مختلف برای نگهداری از مواد غذایی، ماهی و طیور از یخ به میزان زیادی است.فاده می کنند. عدم است.فاده از یخ باعث خراب شدن و فساد مواد غذایی در مدت زمان کوتاه و در نقل و انتقال این محصولات می شود که خسارات زیادی به همراه دارد. کارخانه یخ سازی با فراهم کردن یخ مورد نیاز شما از بروز خسارات جلوگیری می کند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر