فروش یخساز و سردخانه صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


سردخانه‌ صنعتی و صنعتی کاربردهای مختلفی دارند که به عنوان نمونه می‌توان به صنایع دارویی و شیمیایی اشاره کرد. واکنش‌های شیمیایی و پتروشیمی نیازی به کنترل دمای فرآیند ندارند، اما با است.فاده از کنترل دما می‌توان بازده کلی را افزایش داد و این یک امتیاز قابل توجه محسوب می‌شود. انجام عملیات‌هایی مانند تقطیر، تراکم و کریستالیزاسیون مستلزم حذف گرما است. که نشان دهنده ضرورت سیستم تبرید است..

اگر یخ با است.فاده از آب آشامیدنی و برای کاربرد خوراکی تولید شده باشد، کاملا تمیز و بهداشتی بوده و حتی می توان برای مصرف روزانه هم از آن است.فاده کرد. ظرفیت دستگاه های یخ ساز متفاوت است. و می توانند دارای تا قالب  (متحرک یا ثابت) باشند. بدیهی است. که هر چه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر می شود.

در سال آلبریت انیشتین و شاگردش لئو زیلارد طرح جدیدی در زمینه تبرید معرفی کردند که یخچالی با مصرف انرژی کم و بی سر و صدا بود و سازگار با محیط زیست بود. این روش در همان سال وارد دنیای تهویه مطبوع شد و امروزه هم برای خنک‌کردن هوای منازل و اماکن مختلف است.فاده می‌شود. این طرح باعث تحول شگرفی در تاریخ تهویه مطبوع و تبرید شد.



( فروش ) های دیگر