خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در ناحیه صنعتی بیجین ری

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


سردخانه‌های بالای صفر را سردخانه کوتاه مدت یا بلند مدت نیز می‌نامند. سردخانه کوتاه مدت معمولاً با ورود محصول و جایگزینی سریع آن همراه است.؛ بسته به نوع محصول، زمان نگهداری از یک تا دو روز به یک هفته یا بیشتر تغییر می‌کند، اما به ندرت از روز بیشتر می‌شود. البته گاهی اوقات مدت زمان نگهداری محصول در این سردخانه‌ها بیشتر از این مدت زمان است..

سردخانه صنعتی یا کلد روم به مکانی گفته می‌شود که به سرد نگه داشتن کالا های فاسد شدنی کمک می کند تا از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری می کند. این تجهیزات به عنوان راه حلی بهینه برای کمک به ایجاد راندمان بالا در زمینه تجارت در نظر گرفته می شوند. بنابراین مشاهده می‌شود که کلد روم نقش فوق العاده مهم و ضروری در تجارت دارد.

یکی از مهم‌ترین کاربرد سردخانه‌های صنعتی حفاظت از محصولاتی است. که در دمای بالا فاسد می‌شوند و تازگی و کیفیتشان را از دست می‌دهند. مثلاً میوه‌ها در هوای گرم آسیب می‌بینند؛ بنابراین باید آن‌ها را در سردخانه نگهداری کرد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر