خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در ورامین

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.

در طول تاریخ، ورامین بزرگان زیادی را به خود دیده است. که با خدمات ارزنده‌ خود در دل تاریخ ماندگار شده‌اند. یکی از این افراد خاندان رضی‌الدین ابوسعد ورامینی هستند که برای رونق تشیع در این شهر زحمات زیادی کشیده‌اند؛ ازجمله زحمات این خاندان می‌توان به تلاش آن‌ها در تأسیس «بنیاد مسجد جامع و مسجد رضویه و فتحیه» اشاره کرد.


درسال ، یک تاجر به نام توماس مور Thomas More ظرف یخی جهت خنک نگهداشتن لبنیات در طی جابجایی بین مناطق مختلف تولید و ثبت کرد. در سال الیور اوانس Oliver Evans موفق به طراحی اولین دستگاه تبرید بر پایه بخار شد. او دستگاهی ساخت که توانایی تولید یخ با یک سیکل بسته را داشت. این کار، از مهم‌ترین تلاش‌ها در زمینه تاریخ ساخت سردخانه‌ صنعتی است..

سیستم تبرید وظیفه تأمین سرمایش مورد نیاز برای تولید یخ را بر عهده دارد. این سیستم معمولاً از نوع تبرید تراکمی بخار است. و لذا چهار بخش اصلی دارد که عباتند از اواپراتور، کمپرسور، کندانسور و شیر انبساط. همچنین سیستم کنترل، شیرآلات و تابلو برق از جمله بخش های جانبی سیستم تبرید محسوب می شوند.

برای غلبه بر مشکل حمل و نقل کالاها و محصولاتی که نباید دمای آن ها بالاتر از مقدار مشخصی باشد، از سردخانه های متحرک بر روی انواع خودروهای بزرگ و کوچک است.فاده می شود. این سردخانه ها توان خود را از باتری ماشین با ولتاژ ولت تأمین می کنند. از مهم ترین ویژگی این نوع از سردخانه ها وزن پایین آن ها است.. سردخانه های متحرک می توانند برای مدت طولانی محصولات را در راه مبدأ به مقصد، سرد نگه دارند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر