خدمات و سرویس یخساز و سردخانه صنعتی در چهاردانگه

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]


صرفه جویی در هزینه‌ها تقریباً دغدغه هر مشتری خواستار دستگاه یخساز صنعتی می‌باشد. این تجهیزات مجهز به تکنولوژی روز دنیا هستند که باعث صرفه جویی بیشتر در مصرف برق و آب خواهند شد. در واقع دستگاه‌های امروزی، به طور چشمگیری به صرفه جویی در هزینه‌ها کمک می‌کنند.

سردخانه از نظر ساختار، همانند چیلر است. و بسیاری از اجزایی که در ساخت آن مورد است.فاده قرار می گیرند،  همان اجزایی هستند که در ساخت چیلر هم مورد است.فاده قرار می‌گیرند. در ادامه به بررسی این قطعات و توضیح درباره عملکرد آن‌ها پرداخته شده است..

از دیرباز مردم با یخ و است.فاده از آن کاملا آشنا بوده اند با پیشرفت صنعت الخصوص صنعت سرمایش و ساخت اولین کارخانه یخسازی در سال دستگاه یخساز پا به عرصه وجود گذاشت با پیشرفت روزافزون یخسازی و فروش و تولید و مصرف یخ یکی از اقتصادی ترین تجارت جهان گردید. تاریخچه پیدایش یخساز یا همان دستگاه یخساز صنعتی بر می گردد به انسان های اولیه که برای حفظ مواد غذایی از چاه ها و غارهای زیر زمینی و چشمه ها است.فاده می کردند و همچنین آب انبارها که بعد از گذر از مراحل اولیه برای حفظ آب یخ مورد است.فاده قرار می گرفت و به این مکان ها به عنوان یخ ساز طبیعی می نگریستند و به آنها یخچال یا یخدان می گفتند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر