فروش یخساز و سردخانه صنعتی در چهاردانگه

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


کانکس های سردخانه در دو نوع ثابت و متحرک ساخته میشوند بنابر دلایلی نوع متحرک آن طرفداران بیشتری دارند کانکس سردخانه معمولا برای نگهداری محصولات سردخانه ای زیر صفر و بالای صفر مورد است.فاده قرار میگیرند و این محصولات قبل از ورود به کانکس سردخانه در اتاق های پیش سردکردن سردخانه های ثابت به دمای نگهداری می رسند و سپس این محصولات وارد کانکس سردخانه و در آن نگهداری می شوند. در این سردخانه ها به جای است.فاده از دیوارهای اتاق ، از کانتینر و یا سازه های فلزی است.فاده می شود .

ایمنی دستگاه‌ها همیشه جزء دغدغه‌های اصلی سیستم های مدرن می‌باشد. یکی از مهم ترین معیار های خرید هر گونه تجهیزات الکتریکی صنعتی، ایمنی دستگاه است.. از دید تمامی صنعتگران، دستگاهی که مجهز به ویژگی های ایمنی و سیستم های هوشمند باشد، دستگاه مطلوب و کارآمدی محسوب می‌شود. چرا که بروز خطرات احتمالی را از بین می برد و یا به حداقل می‌رساند.

کارخانه های یخ سازی، دستگاه های تولید یخ قالبی در ظرفیت های زیاد هستند که یخ های مکعبی شکل نسبتاً بزرگ با ابعاد مختلف را تولید می نمایند. این یخ ها در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی و ساختمانی کاربرد دارند. امروزه بیشتر مراحل تولید یخ در کارخانه های یخ به طور اتوماتیک انجام می گیرد و اپراتور های دستگاه فقط وظیفه جدا کردن یخ از قالب ها را دارند.



( فروش ) های دیگر