فروش یدات پتاسیم در بازار لاله زار

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پتاسیم یدید یک ترکیب یونی و یک نمک سفید است. که از یون های پتاسیم و ید تولید می شود. این ماده شیمیایی در ساختار کلرید سدیم متبلور می شود و به صورت صنعتی با تصفیه KOH با ید تولید می شود. پتاسیم یدید به صورت بلورهای مکعبی یا پودر یا دانه های سفید دیده می شود و اغلب طعم بسیار تلخ و شوری دارد. این ماده یکی از موثرترین و بی خطرترین داروهای مورد نیاز در یک سیستم بهداشتی است..

پتاسیم یدات یک نمک معدنی با فرمول شیمیایی KIO است.. این ماده در آب انحلال پذیر و در الکل انحلال ناپذیر است.. پتاسیم یدات در اثر واکنش ید با پتاسیم هیدروکسید تهیه می‌شود. این ماده پایدارتر از ید است.. پتاسیم یدات با افزایش دما تا درجه سانتی گراد، به صورت جزئی تجزیه می‌شود. این ماده معمولا به عنوان عامل اکسنده وارد واکنش می‌شود.

برای تهیه پتاسیم یدات از پتاسیم یدید، ابتدا گرم پتاسیم یدید را در سی سی آب مقطر حل می کنیم. در ظرف دیگری گرم پرمنگنات پتاسیم را در ۸ سی سی آب مقطر حل می کنیم. حالا محلول اول را در ظرف محلول دوم خالی می کنیم. رنگ محلول از بنفش تیره به قهوه ای تیره تبدیل می شود. حالا ظرف حاوی محلول حرارت داده و فیلتر می کنیم تا پتاسیم یدات جدا شود.



( فروش ) های دیگر