تولید و ساخت یدات پتاسیم در تهران

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

مسئولیت هماهنگی میان شهردار تهران و مناطق مختلف شهرداری و همچنین نظارت بر فعالیت‌های شهرداری مناطق بیست و دوگانه تهران بر عهده معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.. مستند به پرتال سازمانی، این معاونت در تعامل و راهبری مناطق و نواحی است..

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از


شركت تعاونی آق آلتين شيمی در سال در ابتدا با هدف توليد پتاسيم يديد و پتاسيم يدات تاسيس گرديد. با توجه به عدم توليد اين ترکیبات در داخل كشور و نياز مبرم صنايع مختلف به اين محصولات، اين شركت تصميم گرفت با توليد پتاسيم يديد و پتاسيم يدات با است.فاده از متخصصین مجرب، در سطح كيفيت بالا و مطابق با است.اندارد هاي شناخته شده براي صنايع غذايي و دارويي، نيازهاي داخلی را برآورده نمايد.

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید پتاسیم یدات از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است.. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید پتاسیم یدات، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان پتاسیم یدات را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید یدات پتاسیم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.

یدات پتاسیم اصلی ترین ترکیب شیمیایی است. که برای یددار کردن نمک های خوراکی است.فاده می شود. در مواد شیمیایی الکترونیکی مانند فیلترهای پلاریزاسیون، در مواد افزودنی غذایی، به عنوان منبع ید، در پردازش مواد شیمیایی برای سنتز مشتقات ید است.فاده می شود.همچنین در یدومتری در تولید دارو و در تجزیه و تحلیل آزمایش آرسنیک و روی نیز مورد است.فاده قرار می گیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر