تولید و ساخت یدات پتاسیم در دیزین

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شاید فکر کنید پیست اسکی دیزین جز اسکی‌کردن و برف‌بازی و تله‌های مختلف تفریح دیگری ندارد، اما درواقع پیست‌های اسکی یکی از قطب‌های گردشگری کشورهایی هستند که از این نعمت قله‌های برفی محروم نیستند. در این‌جا برخی از جذاب‌ترین تفریحات غیر برفی پیست اسکی دیزین را با شما به اشتراک گذاشتیم.

اینجا، جایگاه مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای و اسکی‌بازان باتجربه است.. طول این پیست، کیلومتر بوده و شیب آن نیز نسبت به پیست مبتدی، بیشتر است.. در انتهای این پیست، به تله‌کابین‌های دیزین که ارتفاع زیادی دارند، دسترسی خواهید داشت.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به بالای پیست‌ها در دیزین‌، است.فاده از تله‌اسکی‌های بشقابی است.. در مجموعه تفریحی دیزین، تله اسکی بشقابی وجود دارد. اولین نکته در است.فاده از تله اسکی بشقابی این است. که باید کفش اسکی به پا داشته باشید. تله‌اسکی‌های بشقابی،‌ میله‌هایی هستند که در انتهای آن‌ها، سطوحی بشقابی شکل قرار گرفته‌اند.


پتاسیم یدات یک نمک معدنی با فرمول شیمیایی KIO است.. این ماده در آب انحلال پذیر و در الکل انحلال ناپذیر است.. پتاسیم یدات در اثر واکنش ید با پتاسیم هیدروکسید تهیه می‌شود. این ماده پایدارتر از ید است.. پتاسیم یدات با افزایش دما تا درجه سانتی گراد، به صورت جزئی تجزیه می‌شود. این ماده معمولا به عنوان عامل اکسنده وارد واکنش می‌شود.

Msds پتاسیم یدات در واقع برگه ایمنی و احتیاط است.فاده از این ماده شیمیایی است.. برای است.فاده از این ماده شیمیایی دستکش مناسب بپوشید. دستکش های محافظ شیمیایی مناسب هستند که طبق EN تست شده اند. در صورت تماس با بدن حتما موضع را با آب فراوان شستشو دهید. از بلع آن خودداری کنید و در صورت است.نشاق بخارات حتما به هوای آزاد بروید. سایر موارد درج شده در برگه ایمنی پتاسیم یدات عبارتند از:

KIO در حوزه پزشکی به عنوان یک عامل دارویی به کاربرده می شود و از این جهت توسط سازمان سلامت جهانی مورد تأیید قرار گرفته است.. افرادی که با بیماری پرکاری تیروئید دست و پنجه نرم می کنند، توسط اشعه ید رادیواکتیو تحت درمان قرار می گیرند که این موضوع باعث می شود تا ید رادیواکتیو ایزوتوپی که برای بدن مضر است.، توسط غده تیروئید جذب شده و مصمویت ایجاد گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر