تولید و ساخت یدات پتاسیم در شرق تهران

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.


مصرف بیش از اندازه این ترکیب شیمیایی باعث به وجود آمدن واکنش های آلرژیک مانند بثورات پوستی، تورم غدد بزاقی که بیشتر در اطراف صورت و گردن قرار دارند، سردرد، خس خس سینه یا سرفه می شود. همچنین ناراحتی معده، احساس ضعف، اختلال در چشایی از جمله طعم فلزی در دهان و تداخل در عملکرد غده تیروئید که می تواند منجر به فعالیت بیش از حد یا کم کاری شود از عوارض و مضرات یدات پتاسیم است..

پزشکان برای جلوگیری از بروز چنین مسئله ای پس از درمان با ید رادیواکتیو، از قرص پتاسیم یدید و پتاسیم یدات است.فاده می کنند که شکل بی ضرر از عنصر ید هستند و جذب آن ها توسط غده تیروئید خطری را متوجه بدن نمی سازد. گرچه است.فاده از پتاسیم یدید به صورت قرص رایج تر است.؛ اما پتاسیم یدات در گرما و محیط های مرطوب طول عمر بالاتری را از خود نشان می دهد.

آزمایش تهیه پتاسیم یدات باید با احتیاط انجام شود زیرا این ماده خاصیت اکسید کنندگی دارد و در تماس با مواد قابل اشتعال منجر به آتش سوزی می شود. بنابراین در حین آزمایش باید آن را از ترکیبات شیمیایی مختلف دور نگه داشت. همچنین نباید آن را تحت حرارت مستقیم، عوامل کننده و ترکیبات آتش زا قرار داد.



( تولید و ساخت ) های دیگر