فروش یدات پتاسیم در شرق تهران

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.


یدات پتاسیم اصلی ترین ترکیب شیمیایی است. که برای یددار کردن نمک های خوراکی است.فاده می شود. در مواد شیمیایی الکترونیکی مانند فیلترهای پلاریزاسیون، در مواد افزودنی غذایی، به عنوان منبع ید، در پردازش مواد شیمیایی برای سنتز مشتقات ید است.فاده می شود.همچنین در یدومتری در تولید دارو و در تجزیه و تحلیل آزمایش آرسنیک و روی نیز مورد است.فاده قرار می گیرد.

شركت تعاونی آق آلتين شيمی در سال در ابتدا با هدف توليد پتاسيم يديد و پتاسيم يدات تاسيس گرديد. با توجه به عدم توليد اين ترکیبات در داخل كشور و نياز مبرم صنايع مختلف به اين محصولات، اين شركت تصميم گرفت با توليد پتاسيم يديد و پتاسيم يدات با است.فاده از متخصصین مجرب، در سطح كيفيت بالا و مطابق با است.اندارد هاي شناخته شده براي صنايع غذايي و دارويي، نيازهاي داخلی را برآورده نمايد.

این دو ماده هردو نمک های پتاسیم هستند که اغلب به عنوان مکمل های غذایی به کار برده می شوند. یکی از کاربردهای مهم و همچنین تفاوت اصلی این دو ترکیب در فرآیند مسدود کردن تشعشعات است.. برای این کاربرد پتاسیم یدات موثرتر از پتاسیم یدید است. زیرا پتاسیم یدید ماندگاری ضعیفی در آب و هوای گرم و مرطوب دارد. پتاسیم یدات معمولا به دلیل توانایی این ماده در جلوگیری از تشعشات در مواقع کاملا ضروری شناخته شده است..



( فروش ) های دیگر