تولید و ساخت یدات پتاسیم در شمال تهران

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در برخی آثار کهن جغرافیایی و تاریخی نیز از مقبره جوانمرد قصاب یاد شده‌است و این گمان را پدیدمی‌آورد که شاید جوانمرد قصاب شخصیت تاریخی ناشناخته‌ای باشد. حمدالله مستوفی از مدفن او در ری و عبدالرزاق سمرقندی در ذکر وقایع از مدفن او در سرخس یاد کرده‌اند. به‌نظر قزوینی جوانمرد قصابِ مدفون در سرخس به جوانمرد قصابِ ری ربطی ندارد.[] امروزه نیز در جنوب تهران به سوی ری، در زمین‌های منصورآباد در منطقه بیستم شهرداری تهران بقعه‌ای به نام جوانمرد قصاب هست که به احتمال زیاد بعد از عهد فتحعلی شاه در (–۵) ساخته شده‌است.

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، محله های شمال تهران به ویژه منطقه تهران، به دلیل قرار داشتن در کوهپایه های شمال تهران، از محبوب ترین نقاط در این شهر هستند. علاوه بر این یکی از بهترین ویژگی های این مناطق، وجود آب و هوای بسیار عالی و خنک می باشد. در واقع اگر در فصل تابستان به این منطقه از پایتخت بروید، متوجه تفاوت دما خواهید شد. از دیگر ویژگی های خوب این منطقه، مسیر دسترسی به آن است.. جالب است. بدانید که مسیر های دسترسی فراوانی در این محله های شمال تهران وجود دارد و در واقع مترو، بی آرتی، اتوبوس های خطی و همچنین تاکسی های بسیار زیادی در نقطه به نقطه منطقه تهران وجود دارند و در نتیجه جا به جایی در سطح شهر در این منطقه بسیار راحت می باشد.


پتاسیم یدید یک نمک کریستالی است. که رطوبت کمتری نسبت به یدید سدیم دارد. بنابراین کار کردن با این ماده بسیار آسانتر است.. در پتاسیم یدید، یون یدید به عنوان یک کاهنده ملایم است.فاده می شود بنابراین I- به راحتی توسط عوامل اکسید کننده قوی مانند کلر به I- اکسید می شود که این واکنش در جداسازی ید از منابع طبیعی به کار می رود. زمانی که KI با دی کلرومتان شستشو داده می شود، حتی هوا یدید را اکسید می کند.

پتاسیم یدات یک نمک معدنی با فرمول شیمیایی KIO است.. این ماده در آب انحلال پذیر و در الکل انحلال ناپذیر است.. پتاسیم یدات در اثر واکنش ید با پتاسیم هیدروکسید تهیه می‌شود. این ماده پایدارتر از ید است.. پتاسیم یدات با افزایش دما تا درجه سانتی گراد، به صورت جزئی تجزیه می‌شود. این ماده معمولا به عنوان عامل اکسنده وارد واکنش می‌شود.

Msds پتاسیم یدات در واقع برگه ایمنی و احتیاط است.فاده از این ماده شیمیایی است.. برای است.فاده از این ماده شیمیایی دستکش مناسب بپوشید. دستکش های محافظ شیمیایی مناسب هستند که طبق EN تست شده اند. در صورت تماس با بدن حتما موضع را با آب فراوان شستشو دهید. از بلع آن خودداری کنید و در صورت است.نشاق بخارات حتما به هوای آزاد بروید. سایر موارد درج شده در برگه ایمنی پتاسیم یدات عبارتند از:



( تولید و ساخت ) های دیگر