فروش یدات پتاسیم در شهر جدید اندیشه

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


یدات پتاسیم اصلی ترین ترکیب شیمیایی است. که برای یددار کردن نمک های خوراکی است.فاده می شود. در مواد شیمیایی الکترونیکی مانند فیلترهای پلاریزاسیون، در مواد افزودنی غذایی، به عنوان منبع ید، در پردازش مواد شیمیایی برای سنتز مشتقات ید است.فاده می شود.همچنین در یدومتری در تولید دارو و در تجزیه و تحلیل آزمایش آرسنیک و روی نیز مورد است.فاده قرار می گیرد.

مصرف بیش از اندازه این ترکیب شیمیایی باعث به وجود آمدن واکنش های آلرژیک مانند بثورات پوستی، تورم غدد بزاقی که بیشتر در اطراف صورت و گردن قرار دارند، سردرد، خس خس سینه یا سرفه می شود. همچنین ناراحتی معده، احساس ضعف، اختلال در چشایی از جمله طعم فلزی در دهان و تداخل در عملکرد غده تیروئید که می تواند منجر به فعالیت بیش از حد یا کم کاری شود از عوارض و مضرات یدات پتاسیم است..

مواد شیمیایی آموزشی صرفا برای است.فاده در زمینه آموزش سنتز شده اند. این مواد شیمیایی برای است.فاده در مدارس، دانشگاه ها و یا آزمایشگاه ها برای بحث انتقال آموزش و دانش شیمی ساخته شده و در اختیار محققان قرار می گیرد. گرید این مواد شیمیایی پایین تر از مواد شیمیایی آزمایشگاهی است.. لذا چنانچه تصمیم به سنتز ماده شیمیایی مهم دارید از سایر گرید های مواد شیمیایی خرید کنید.



( فروش ) های دیگر