تولید و ساخت یدات پتاسیم در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه صنعتی خرمدشت پردیس در شرق تهران با دارا بودن سابقه ای بیش از دهه و وسعتی در حدود هکتار با وجود برخورداری از توان صنعتی بالا و جای دادن تعدادی از موفق ترین و بزرگترین واحدهای صنعتی از جمله شرکت بزرگ و معتبر پلیران اتصال است. .منطقه صنعتی خرمدشت به عنوان یک محدوده صنعتی بر روی نقشه تهران قرار دارد.این منطقه از سه طرف به : خرمدشت ، سیاه سنگ و متری سینا راه دارد. اصناف مستقر در آن اکثرا کارگاه های نظیر: کارگاههای نجاری ، مبلمان ، آهن آلات تولید قطعات صنعتی آسانسورسازی و کارگاه های موادشیمیایی می باشند.از عمده فعالیت های شهرک صنعتی خرمدشت : تولید چوب ، قطعات چوبی و برش چوب است..

درباره شرکت: شرکت شهرآفتاب باپشتوانه سالها تجربه و فعالیت درحوزه تولید نایلون، نایلکس ، سلفون وظروف یکبارمصرف و همچنین با تاسیس کارخانه فعالیت خود را آغاز کرد. شهر آفتاب با محوریت بخشیدن به سفارشات چاپ و تبلیغات ازسال رضایت مشتریان با هدف توسع...

یکی از با کیفیت ترین کافی شاپ های موجود در شهر قدس که توانایی رقابت با بهترین برند ها در تهران را دارد منو در restkaf.ir از فعالیت های این محموعه : ارسال بار گرم و سرد در شهر قدس به نقاط اطراف مثل اسپرسو و... سرو صبحانه و ارسال آن به تمامی نقاط شهر ق...


شركت تعاونی آق آلتين شيمی در سال در ابتدا با هدف توليد پتاسيم يديد و پتاسيم يدات تاسيس گرديد. با توجه به عدم توليد اين ترکیبات در داخل كشور و نياز مبرم صنايع مختلف به اين محصولات، اين شركت تصميم گرفت با توليد پتاسيم يديد و پتاسيم يدات با است.فاده از متخصصین مجرب، در سطح كيفيت بالا و مطابق با است.اندارد هاي شناخته شده براي صنايع غذايي و دارويي، نيازهاي داخلی را برآورده نمايد.

پتاسیم یدید یک نمک کریستالی است. که رطوبت کمتری نسبت به یدید سدیم دارد. بنابراین کار کردن با این ماده بسیار آسانتر است.. در پتاسیم یدید، یون یدید به عنوان یک کاهنده ملایم است.فاده می شود بنابراین I- به راحتی توسط عوامل اکسید کننده قوی مانند کلر به I- اکسید می شود که این واکنش در جداسازی ید از منابع طبیعی به کار می رود. زمانی که KI با دی کلرومتان شستشو داده می شود، حتی هوا یدید را اکسید می کند.

مصرف بیش از اندازه این ترکیب شیمیایی باعث به وجود آمدن واکنش های آلرژیک مانند بثورات پوستی، تورم غدد بزاقی که بیشتر در اطراف صورت و گردن قرار دارند، سردرد، خس خس سینه یا سرفه می شود. همچنین ناراحتی معده، احساس ضعف، اختلال در چشایی از جمله طعم فلزی در دهان و تداخل در عملکرد غده تیروئید که می تواند منجر به فعالیت بیش از حد یا کم کاری شود از عوارض و مضرات یدات پتاسیم است..



( تولید و ساخت ) های دیگر